קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

חביתת עשבי תיבול אפויים עם סלסה פירות

חביתת עשבי תיבול אפויים עם סלסה פירות
מתכון חביתת עשבי תיבול אפוי עם סלסה פירות יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך בערך 1 שעה ו 10 דקות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 10 גרם חלבון 7 גרם של שומן, וסך הכל 243 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %15 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך אבקת אפייה, קמח זהב, מיץ ליים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה עובד טוב כמו ארוחת בוקר. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. נסו חביתת גבינה אפויה עם סלסה אפרסק, פורל אפוי שלם עם סלסה עשב, ו סלסה כוס פירות (סלסאן פירות בכוסות בודדות) (מתכונים דומים).

הוראות

1
בכוס גדולה או קערת פלסטיק, לערבב את כל מרכיבי סלסה. להכניס למקרר עד שישב בכלא.
מרכיבים שתצטרך
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
תנור חום עד 177°. גריז 9 אינץ צלחת עוגת זכוכית או תרסיס עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
3
מפזרים בצל וגבינה בצלחת עוגה. בבלנדר, מניחים את כל חומרי החביתה הנותרים. מכסים ומערבבים במהירות בינונית-גבוהה כ -30 שניות או עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
4
יוצקים לתוך צלחת עוגה.
5
אופים חשופים כ 40 דקות או עד סכין מוכנס במרכז יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
6
בואו לעמוד 5 דקות לפני ההגשה.
7
מגישים עם סלסה.
מרכיבים שתצטרך
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)עלי בזיליקום יבשיםעלי בזיליקום יבשים4קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל המטרה זהבקמח לכל המטרה זהב1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טרייה קצוצהכוסברה טרייה קצוצה1jalapeño צ'ילה, זרע, קצוץ דקjalapeño צ'ילה, זרע, קצוץ דק2קיווי, מקולף, קצוץקיווי, מקולף, קצוץ2(חוֹרֶף)1 תות, קלוף1 תות, קלוף2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמנגו, לחתוך לאורכו לשניים, מגולען וקצוץמנגו, לחתוך לאורכו לשניים, מגולען וקצוץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל בינוני, קצוץבצל בינוני, קצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפפאיה, קלופים, זרע וקצוץפפאיה, קלופים, זרע וקצוץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנתחי אננסנתחי אננס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל אדום קצוץ דקבצל אדום קצוץ דק0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוס גבינה מוצרלה גרוסה1/2 כוס גבינה מוצרלה גרוסה

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 39 דולר לבקבוק.
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
בואנה ויסטה שאטו בואנה ויסטה פינו נואר
ניחוחות של תה שחור ו הל הם שכבתיים על ידי הערות של אוכמניות ו blackberry. טעמים טריים של חמוציות, שזיף וקליפת תפוז מספקים צלילים מלוחים תוססים עם מגע של מינרלים והל. זהו יין פינו נואר עשיר ובעל גוף מלא עם חומציות מאוזנת וגימור בעל מרקם דק.