קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 20 דק.
מנות10
ציון בריאות4
מגזין

חזיר, כרישה וגרוייר קיש

חזיר, כרישה וגרוייר קיש
האם, ליק וגרוייר קיש יכול להיות רק המנה העיקרית שאתם מחפשים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 13 גרם חלבון 30 גרם של שומן, וסך הכל 401 קלוריות. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 10 מנות. גשו לסופר וקנו מי קרח, חזיר אפוי בדבש, שמנת ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב קורנפלור אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג קורנפלור שוקולד כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו 20 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. נסו כרישה וגרוייר קיש, Leek & Gruyere Quiche, ו אספרגוס, כרישה וגרוייר קיש (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור הקרום: מחממים את התנור ל 375 מעלות F. דופק יחד את הקמח והמלח במעבד מזון.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
תנורתנור
2
מוסיפים את החמאה הצוננת והדופק רק עד שהחמאה מופצת באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
3
הוסף את השמנת החמוצה ולהמשיך דופק 2 עד 4 פעמים נוספות עד רק incorporated.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
4
מוסיפים 2 כפות של מי קרח בכל פעם, פועמים לאחר כל תוספת, עד שהבצק מתחיל להחזיק יחד.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
בצקבצק
5
הוסף עוד מים לפי הצורך. להפוך את הבצק החוצה על עטיפת פלסטיק וליצור אותו לתוך דיסק. לעטוף את הבצק בניילון לעטוף ולתת לנוח במקרר 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
מיםמים
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
6
מגלגלים את הבצק על משטח מקומח למעגל 12 אינץ 'בעובי של 1/4 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
7
מגלגלים את הבצק באמצעות מערוך, ומניחים אותו בעדינות על מחבת טארט עמוקה של 10 אינץ'. בעדינות לחץ את הבצק לתוך כל הסדקים לקצץ את הבליטה עד 1/2 אינץ'. מקמט את הקצוות לגימור דקורטיבי ומשתמש בבצק המקוצץ כדי לתקן את כל החורים. לעגן את החלק התחתון של הקרום עם מזלג כדי למנוע ממנו להתנפח, קו עם נייר קלף ולהוסיף שעועית יבשה לשמש משקולות עוגה.
מרכיבים שתצטרך
שעועית יבשהשעועית יבשה
קרוםקרום
בצקבצק
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
מערוךמערוך
טופס טארטטופס טארט
8
מניחים על תבנית אפייה גדולה ואופים עד הקרום מתחיל חום, 20 עד 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
9
הסר את הקלף ואת השעועית המיובשת. עבור פודינג: להמס את החמאה במחבת גדולה לטחון על חום בינוני לטגן את הכרישה עד שהם מתרככים ומתחילים לקרמל, ערבוב מדי פעם, 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שעועית יבשהשעועית יבשה
פודינגפודינג
חמאהחמאה
כרישהכרישה
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
הסר מהחום, קריר ושמורה.
11
לטאטא את הקרם, חלב, קורנפלור, מלח, פלפל, קאיין, אגוז מוסקט וביצים בקערת ערבוב גדולה. מפזרים את הכרישה באופן שווה על החלק התחתון של הקרום. למעלה עם הגבינה והחזיר.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
גבינהגבינה
מוסקטמוסקט
פלפלפלפל
קרםקרם
קרוםקרום
כרישהכרישה
ביצהביצה
חלבחלב
מלחמלח
חםחם
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
מקציףמקציף
12
יוצקים את פודינג מעל ולמקם בתנור על מגש גיליון גדול.
מרכיבים שתצטרך
פודינגפודינג
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
13
אופים עד שהמרכז מוגדר והקרום הוא חום זהוב, 40 עד 45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
14
בואו להתקרר על מתלה תיל.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
15
מגישים חם או בטמפרטורת החדר.

מרכיבים

1צביטהקמצוץ פלפל קאייןקמצוץ פלפל קאיין1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עמילן תירסעמילן תירס5largesביציםביצים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה, ועוד לאבקקמח לכל מטרה, ועוד לאבק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת גרוייר קרועהגבינת גרוייר קרועה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזיר אפוי בדבש חתוךחזיר אפוי בדבש חתוך1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)10ריבס, קצוץ טרי או קפואמי קרח, לפי הצורך. מי קרח, לפי הצורך.1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2largesכרישה, לבן וירוק חלקים קצוציםכרישה, לבן וירוק חלקים קצוצים1צביטהקמצוץ אגוז מוסקטקמצוץ אגוז מוסקט0(יכול להיות או להרחיק)פלפל שחור סדוקפלפל שחור סדוק1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2(חוֹרֶף)צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק2(חוֹרֶף)חמאה ללא מלחחמאה ללא מלח10(חוֹרֶף)חמאה לא מלוחה, מקוררת וחותכת לקוביות קטנותחמאה לא מלוחה, מקוררת וחותכת לקוביות קטנות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

צרפתי בתפריט? נסה זיווג עם בורדו, שמפניה, בורגונדי לבן. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. קרם Calvet דה בורדו ברוט rosé עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
Calvet קרם דה בורדו ברוט עלה
Calvet קרם דה בורדו ברוט עלה
צבע סלמון מבריק עם אף אלגנטי של פטל וקסיס. מאוד עדין ומתמשך בועות לאתר להקניט את הפה וגימור יפה של טעמים פריך, עגול, פירותי. תיהנו מ-Calvet Brut Rose בכל עת כאפריטיף, תערובת קוקטיילים, משקה בראנץ ' או לכל סיבה למסיבה.