קושימומחה
מוכן ב14 שעות, 5 דק.
מנות6
ציון בריאות30
מגזין

חזיר צלוי ברביקיו

חזיר צלוי ברביקיו
חזיר צלוי ברביקיו נטול גלוטן, וללא לקטוז ומספק כ 6 מנות. מנה אחת מכילה 573 קלוריות, 53 גרם חלבון ו 19 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון לאוהדים של אוכל אמריקאי. 22 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לכם חלפיניו, מלח כשר, תותים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. עם כפית מתכונים דומים: בישול איטי מנגל משך חזיר, מנגל בסגנון ממפיס: כריך חזיר מעושן עם קברנה סוביניון שלא ניזוק, ו בשר חזיר צלוי בתנור פשוט.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים התנור ל 325 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
3
מערבבים יחד את כל החומרים לשפשף יבש בקערה קטנה. לשפשף את החזיר עם שמן קנולה בנדיבות מפזרים את הצלעות בכל רחבי החזיר. שים בקערה, מכסה ומקרר בין לילה.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
חזירחזיר
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
1
מוסיפים את השמן לסיר בגודל בינוני על חום בינוני. ברגע חם, להוסיף את הבצל, שום, חלפיניו.
מרכיבים שתצטרך
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
לטגן עד רך מתבלים עם מלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
3
מוסיפים את התותים והסוכר ומבשלים עד שהתותים מתחילים להישבר והסוכר מתמוסס.
מרכיבים שתצטרך
תותיםתותים
סוכרסוכר
4
מוסיפים את הקטשופ, מים, נקטר תות, ריבה, חרדל, ווסטרשייר, מלח ופלפל. מבשלים במשך 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
תותיםתותים
קטשופקטשופ
חרדלחרדל
נקטרנקטר
מיםמים
ריבהריבה
5
שים את החזיר במחבת צלייה וצלי עד רושמים מד חום מיידי 145 מעלות F, על 1 שעה ו 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
מחבת צלייהמחבת צלייה
מדחום מטבחמדחום מטבח
6
מברשת עם רוטב ברביקיו 10 הדקות האחרונות של בישול.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
7
הסר את החזיר מהתנור ולתת לנוח במשך 10 דקות לפני חיתוך.
מרכיבים שתצטרך
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנקטר תות או נקטר ברי מעורבנקטר תות או נקטר ברי מעורב11 קילו קישואים,נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל יבשחרדל יבש2ציפורןשום, טחוןשום, טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1jalapeno, זרע טחוןjalapeno, זרע טחון3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור טחון טרימלח כשר ופלפל שחור טחון טרי1קילוגרםירך חזירירך חזיר1smallsבצל אדום, קצוץבצל אדום, קצוץ2(חוֹרֶף)1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתותים, צמרות הוסרו, קצוץ בערךתותים, צמרות הוסרו, קצוץ בערך596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקריבת תותריבת תות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר