קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות24
ציון בריאות1
מגזין

חזירי שקדים

חזירי שקדים
קליפות שקדים עשויות להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים שלך. מתכון זה משמש 24. צופה בדמות שלך? למתכון הצמחוני הזה ללא חלב ולקטו אובו יש 157 קלוריות, 4 גרם חלבון, ו 6 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. לכו לחנות ואספו שקדים, מלח, ביצים ועוד מספר מצרכים להכנתם היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. עם כפית ציון של 31%, המנה הזו די גרועה. נסו קרם חום חמאה חזירונים, קאפקייקס שקדים עם זיגוג פטל, מרנג שוויצרי ועוגות שקדים מוערמות, ו גלידת מסקרפונה שקדים עם קראנץ ' שקדים חמאה חומה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה, לטאטא את הביצים, הסוכר והשמן.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
2
שלב קמח, שקדים, אבקת אפייה ומלח; מוסיפים בהדרגה לתערובת הסוכר עד לאיחוד טוב. מצננים עד ליציבות.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
שקדיםשקדים
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
3
מחלקים בצק לשלוש חתיכות.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
4
מגלגלים כל חלק ל-8 אינץ'. איקס 2 אינץ'. מלבן; מניחים על תבנית עם נייר אפייה משומן.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים בחום של 350 מעלות צלזיוס למשך 15-20 דקות או עד שהם יציבים למגע. מצננים על רשת למשך 15 דקות. מנמיכים את האש ל-300 טום.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
6
חותכים בזהירות כל מלבן ל-1/2 אינץ'. פרוסות.
7
מניחים פרוסות חתוכות בצד כלפי מטה על ניירות אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
8
אופים 8-10 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
הסר למתלים כדי להתקרר.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. כוכב צ ' נדון מתוק עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
צ ' נדון סוויט סטאר
צ ' נדון סוויט סטאר
צ ' נדון כוכב מתוק הוא שופע להפליא. נוצר באמצעות אותם שלושה זני ענבים אצילים המשמשים בשמפניה, צ ' אנדון קליפורניה סוויט סטאר יש מינון גבוה יותר, מה שהופך אותו לבחירה המושלמת אם אתה אוהב פרוסקו או שיש לך שן מתוקה.על האף, פסיפלורה, אפרסק לבן ואשכולית. צ ' נדון כוכב מתוק הוא שופע להפליא. זה חלק עם שכבות של טעימות ותווים טרופיים. זהו התאמה נהדרת למאכלים חריפים, כולל קארי ופד תאילנדי. זה גם משתלב נהדר עם גבינה וקינוחים, כמו קרסטמה ברולסה, טארט פירות או עוגת חתונה.