קושימומחה
מוכן ב40 דק.
מנות48
ציון בריאות0
מגזין

חטיפי קרמבל חמוציות

חטיפי קרמבל חמוציות
ברים קרמבל חמוציות הוא צמחוני קינוח. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 1 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 59 קלוריות. והוא יספק כ 48 מנות. גשו לסופר וקנו קמח, קליפת תפוז, מים, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו חטיפי קרמבל חמוציות, חטיפי קרמבל חמוציות, ו חטיפי קרמבל חמוציות טבעוניים (מתכונים דומים).

הוראות

1
ב 1 1/2-סיר ליטר, לערבב סוכר מגורען, מיץ תפוזים ומים.
מרכיבים שתצטרך
צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך
1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
חום לרתיחה. מערבבים בכל המרכיבים הנותרים מילוי חמוציות. מבשלים מעל חום בינוני כ 10 דקות, ערבוב מדי פעם, עד מעובה; מגניב.
מרכיבים שתצטרך
אפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקיםאפרסק, קלוף ופרוס או 1 כוס אפרסקים קפואים לא ממותקים
3
מחממים תנור ל 400ºF. בקערה בינונית, מערבבים סוכר חום וחמאה. מערבבים בכל המרכיבים הנותרים בר עד מתפורר. לחץ על מחצית התערובת המתפוררת במחבת מלבנית ungreased, 13x9x2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה
2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
4
מורחים עם מילוי. למעלה עם נשאר תערובת מתפוררת; לחץ קלות.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
5
אופים כ 20 דקות או עד חום בהיר. עבור ברים, לחתוך 8 שורות על ידי 6 שורות בעת חם.
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור

מרכיבים

1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה או מרגרינה, מרוכךחמאה או מרגרינה, מרוכך4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוציות טריותחמוציות טריות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבישול מהיר או שיבולת שועל מיושנתבישול מהיר או שיבולת שועל מיושנת596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קליפת תפוז מגוררתקליפת תפוז מגוררת0(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמדליית זהב קמח מחיטה מלאה או קמח מלאמדליית זהב קמח מחיטה מלאה או קמח מלא