קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות48
ציון בריאות0
מגזין

חטיפי שיבולת שועל חמאת בוטנים

חטיפי שיבולת שועל חמאת בוטנים
חטיפי שיבולת שועל חמאת בוטנים עשויים להיות רק התבלין שאתה מחפש. מתאים ל-48 ומחירו 13 סנט למנה מנות. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 2 גרם חלבון, 5 גרם שומן, ובסך הכל של 106 קלוריות. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו 1 היה אומר שזה פגע במקום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 30 דקות. גשו לסופר וקנו חמאת בוטנים, חמאה, צ'יפס שוקולד חלב, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 10%. הציון הזה די גרוע. נסו אוכמניות בננה שיבולת שועל ברים, אוכמניות קישואים שיבולת שועל ברים, ו חטיפי שיבולת שועל שקדים תות (ג'י-אף, טבעוני) (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה שלבו את החמאה, חמאת הבוטנים, הסוכר החום, סירופ התירס והווניל; מוסיפים בהדרגה את שיבולת השועל. לחץ לתוך 13 אינץ ' משומן. איקס 9-אין. תבנית אפייה.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
סוכר חוםסוכר חום
סירופ תירססירופ תירס
ונילוניל
חמאהחמאה
שיבולת שועלשיבולת שועל
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
2
אופים בחום של 400 מעלות למשך 12-14 דקות או עד שהקצוות מזהיבים. מצננים על רשת למשך 5 דקות. בינתיים, לציפוי, ממיסים צ ' יפס וחמאת בוטנים במיקרוגל או בסיר. מערבבים עד לקבלת תערובת אחידה; מורחים על סורגים חמים. מצננים לחלוטין; מכניסים למקרר למשך 2-3 שעות לפני החיתוך.
מרכיבים שתצטרך
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
מורחיםמורחים
צ ' יפסצ ' יפס
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
מחבת רוטבמחבת רוטב