קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

חלב מופחת עם הל ומנגו (Maangai Pal Paysam)

חלב מופחת עם הל ומנגו (Maangai Pal Paysam)
תמיד כיף שיש עוד מתכון של משקה, אז תנו הזדמנות ל חלב מופחת עם הל ומנגו (Maangai Pal Paysam). המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, ומתכון צמחוני יש 216 קלוריות, 9 גר' של חלבון, ו 6 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 8 מנות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. אם יש לך אורז בסמטי, חלב מרוכז ללא שומן, חלב, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו פודינג חלב הל, חלב פיסטוק עם Vanillan ו הל, ו חלב ללא סרטן והל "פשטידת דלעת (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים חלב מלא ואורז בסמטי בסיר גדול מעל חום בינוני גבוה. מביאים לרתיחה, ערבוב כל הזמן. להפחית את החום בינוני, ומרתיחים בעדינות 40 דקות או עד שהתערובת מתעבה. (
מרכיבים שתצטרך
אורז בסמטיאורז בסמטי
1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
תערובת תהיה עקביות chowderlike.) מערבבים בחלב מרוכז ממותק, הל, ומלח; לבשל במשך 5 דקות, ערבוב כל הזמן. כפית 1/2 תערובת אורז כוס לתוך כל אחד 8 קערות קינוח. מעל כל מנה עם מנגו קצוץ 1/4 כוס.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד תפוחי אדמה כחולים2 פאונד תפוחי אדמה כחולים
1 כף דבש, בתוספת תוספת לטפטוף1 כף דבש, בתוספת תוספת לטפטוף
1 אננס לבן גדול או אננס רגיל1 אננס לבן גדול או אננס רגיל
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק