קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות27
מגזין

חמאת בוטנים מתובלת-פסטה חזיר

חמאת בוטנים מתובלת-פסטה חזיר
חמאת בוטנים חריפה-פסטה חזיר יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 443 קלוריות, 34 גרם חלבון ו 20 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך שמן צמחי, בצל, פלפל טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. נסו חזיר עם לימון חריף ורוטב חמאת בוטנים, בשר חזיר מעושן בוטנים עם חמאת בוטנים ברביקיו רוטב וגזר סלט בצל כבוש, ו סלט פסטה בוטנים חריף (מתכונים דומים).

הוראות

1
לבשל ולנקז פסטה לפי ההוראות.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
2
חום שמן צמחי במחבת 10 אינץ ' מעל חום בינוני גבוה. מבשלים חזיר, בצל, gingerroot ושום בשמן, ערבוב מדי פעם, עד חזיר הוא כבר לא ורוד; להפחית את החום לנמוך.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מערבבים בחמאת בוטנים, רוטב צ ' ילי, שמן שומשום, מלח ופלפל אדום. מערבבים בהדרגה במים, תוך ערבוב מתמיד, עד חמאת בוטנים נמסה.
מרכיבים שתצטרך
(כגון Crunch Bar)(כגון Crunch Bar)
3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
(צינור גדול)(צינור גדול)
4
חום לרתיחה; להפחית את החום לנמוך. מבשלים חשפו כ 5 דקות, ערבוב לעתים קרובות, עד הרוטב הוא מעובה מעט.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
5
להוסיף פסטה, בצל ירוק ועגבניות; לזרוק עד מצופה היטב.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה

מרכיבים

596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאת בוטנים מוקרמתחמאת בוטנים מוקרמת1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)ג'ינג'רוט קצוץ דקג'ינג'רוט קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוס (5 בינוני)בצל ירוק פרוס (5 בינוני)0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחון (קאיין)פלפל אדום טחון (קאיין)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל בינוני, קצוץבצל בינוני, קצוץ454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר חזיר פילה, לחתוך לפרוסות 1/2 אינץבשר חזיר פילה, לחתוך לפרוסות 1/2 אינץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרומא (שזיף) עגבניות, קצוץרומא (שזיף) עגבניות, קצוץ113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוסות פסטה rotini לא מבושל1/2 כוסות פסטה rotini לא מבושל0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)11 קילו קישואים,כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב