קושימומחה
מוכן ב50 דק.
מנות36
ציון בריאות0
מגזין

חמאת בוטנים-עוגיות שוקולד

חמאת בוטנים-עוגיות שוקולד
תמיד כיף שיש עוד מתכון של דרומיים, אז תנו הזדמנות ל חמאת בוטנים-עוגיות שוקולד. מתכון זה מספק 36 מנות. עם 129 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 5g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך חמאה, קיצור, חמאת בוטנים שמנת, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. 239 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. עם כפית ציון של 12% המנה הזאת לא כל כך מדהימה. מתכונים דומים: מוות על ידי חמאת בוטנים: עוגיות חמאת בוטנים עם שוקולד חמאת בוטנים כוסות, עוגיות חמאת בוטנים עם חמאת בוטנים מלא שוקולד צ'יפס, ו עוגיות שוקולד צ'יפס ממולאות טריפל M&M, עוגיות טופי & עוגיות חמאת בוטנים גביע.

הוראות

1
מחממים תנור ל 375ºF. מערבבים יחד 1/2 כוס סוכר מגורען, סוכר חום, חמאת בוטנים, חמאה, קיצור וביצה. מערבבים בקמח, סודה לשתייה ואבקת אפייה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
סודה לשתייהסודה לשתייה
חמאת בוטניםחמאת בוטנים
סוכר חוםסוכר חום
קיצורקיצור
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
צורה בצק לתוך כדורי 1 אינץ'; רול סוכר מגורען.
מרכיבים שתצטרך
סוכר מגורעןסוכר מגורען
בצקבצק
גלולגלול
3
מקום על 2 סנטימטרים זה מזה על גיליון עוגיות ungreased.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
אופים 8 עד 10 דקות או עד הקצוות הם חום בהיר. מיד לחץ על 1 כוכב שוקולד בחוזקה בכל עוגייה; מגניב על מתלה חוט.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

ריזלינג, יין מבעבע, וzinfandel הם הבחירה העליונה שלי לדרום. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. Forge Cellars מסווג ריזלינג עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 21 דולר לבקבוק.
Forge Cellars Classque Riesling
Forge Cellars Classque Riesling
# 31 Wine Spectator Top 100 of 2017 forge Cellars' most important wine שואפת לחשוף את הטבע האמיתי של הבציר ולחקור את הטרואר של מזרח SenecaLake. תסיסה מתרחשת עם שמרים ילידים barriques צרפתי ניטראלי (65%) ואת הנותרים נירוסטה. עם רמה זו של בשלות, התסיסה המשיכה עד סוף האביב כדי לסיים יבש העצם.חבושים, לימון, שומר ו slatemingle עם מרציפן ושוקולד לבן, נתמך על ידי חומציות מדויקת.