קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות6
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

חסילונים מתגלגלים עם חסה

חסילונים מתגלגלים עם חסה
שרימפס מתגלגלים עם חסה נטול גלוטן,, חלב חינם, וכל 30 ומספק כ 4 מנות. במנה עיקרית זו יש 73 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 1g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם רוטב צדפות, זנגביל, תערובת תבואה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד זנגביל טרי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר טריות כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. וזה די גרוע. נסו Ham & טורקיה נפילה, סלט טאוס, ו לחם Barnum Bratwurst עם Choucroute נפילה (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת 10 עד 12 אינץ ' מעל חום גבוה, לשלב 1 1/3 כוסות תערובת תבואה (ראה הערות לעיל)ו 2 כוסות מרק עוף דל שומן. מביאים לרתיחה. מכסים, מפחיתים חום, ומבשלים עד גרגרים רכים לנשוך, על 12 דקות, ערבוב מדי פעם. בינתיים, לשטוף דק קוצצים 1/2 קילו מבושל שרימפס זעיר מבושל. מערבבים שרימפס, 1/2 כוס בצל ירוק טחון, 2 כפות רוטב צדפות, ו 1 כף זנגביל טחון טרי לתוך דגנים. כפית לתוך 8 שטוף וטחון עלים חסה גדולה (כ 1/2 lb. סה " כ).
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף חינם שומןמרק עוף חינם שומן
עלי חסה של Iceburgעלי חסה של Iceburg
ג ' ינג ' ר טריג ' ינג ' ר טרי
בצל ירוקבצל ירוק
רוטב צדפותרוטב צדפות
דגניםדגנים
שרימפסשרימפס
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
רול לאכול.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול

ציוד

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Arsheen Maysaran פינו גרי עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.