קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות19
מגזין

חסילונים ניו אורלינס, במיה ועגבניה מוקפצים

חסילונים ניו אורלינס, במיה ועגבניה מוקפצים
חסילונים מניו אורלינס, במיה ועגבניה עשויים להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 365 קלוריות, 36 גרם חלבון ו 16 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם קמח לכל מטרה, בייקון, עגבניות שרי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. הכנת המנה לוקחת כ 30 דקות. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מתכונים דומים: במיה ותירס לטגן, במיה & בצל לטגן, ו קציצות תירס טריות עם עגבניות, סקווש ובמיה מטוגנת.

הוראות

1
לזרוק שרימפס 1 1/2 כפיות Cajun תיבול בקערה בינונית מעיל. מבשלים בייקון במחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה עד פריך וחום. באמצעות כפית מחוררת, להעביר בייקון למגבת נייר כדי לנקז.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים קמח לטפטופים במחבת. מערבבים כל הזמן עד roux הוא חום כהה מאוד, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים במיה ועגבניות שרי. מערבבים הנותרים 1 1/2 כפיות Cajun תיבול. לבשל 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים מיץ צדפות ואולספייס. מרתיחים עד הרוטב סמיך, ערבוב לעתים קרובות, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
להוסיף שרימפס. חסילון מוקפץ עד אטום במרכז, כ -5 דקות. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
6
מערבבים בצל ירוק קצוץ ובייקון מבושל.
מרכיבים שתצטרך
7
לשרת.
1
התבלינים Cajun משתנה לפי מותג, אבל זה כמעט תמיד מכיל מלח, בצל, שום, צ ' ילי, פלפל שחור, חרדל, סלרי. הוא עשוי לכלול גם עלי דפנה, אגוז מוסקט ופפריקה. אתה יכול למצוא אותו בסעיף התבלינים של רוב הסופרמרקטים.
מרכיבים שתצטרך
2
נתוני תזונה
3
ראה ניתוח נתוני תזונה של מתכון זה "

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס עובד ממש טוב עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Santi Sortesele פינו Grigio. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 17 דולר לבקבוק.
Santi Sortesele Pinot Grigio
Santi Sortesele Pinot Grigio
גוון צהוב קש, מלווה באף ממוקד של אגס, משמש ופרחים לבנים. החיך הפירותי, עם התווים העליונים של פירות אבן, מראה בשלות ועגלגלות הנתמכים היטב על ידי חומציות אלגנטית ומתיקות, הבטחת גימור ארוך ומתמשך.