קושיבינוני
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

חציל חריף קארי שעועית ירוקה

חציל חריף קארי שעועית ירוקה
המתכון חציל חריף קארי שעועית ירוקה מוכן בערך 55 דקות והוא בהחלט גדול ללא גלוטן, 30 כולו, וטבעוני אפשרות לאוהבי אוכל הודי. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 348 קלוריות, 4 גר' של חלבון, ו 32 גרם של שומן כל אחד. גשו לסופר וקנו חצילים, ג'ינג'ר מקופל, גרידת ליים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. נסו חציל קארי ירוק, קארי ירוק עם עוף וחציל, ו ירוק-קארי חזיר וחציל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות Laurenz V מקסים Gruner Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
Laurenz V מקסים גרונר Veltliner
Laurenz V מקסים גרונר Veltliner
ניחוחות של תפוחים בשלים spiciness Veltliner טיפוסי להתחתן כדי ליצור מרתקזר פירות. על החיך, היין רך ועסיסי, נתמך על ידי פירות עדיניםחומציות. הרמוני מאוד, המאפשר שתייה חלקה לחלוטין. פשוט מקסים!