קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות83
מגזין

חרירה

חרירה
קירה עשויה להיות המנה העיקרית שאתם מחפשים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 341 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 9g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. אם יש לכם שיער מלאך, כוסברה, קינמון טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו harira, Harira, ו חרירה מרוקאית (מתכונים דומים).

הוראות

1
מפזרים את הטלה במלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
2
מחממים שמן בתנור הולנדי גדול על חום גבוה.
מרכיבים שתצטרך
3
הוסף כבש; לבשל 5 דקות או עד השחמה, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים בצל; לבשל 1 דקה, ערבוב לעתים קרובות. מערבבים רסק עגבניות; לבשל 1 דקה, ערבוב לעתים קרובות. מערבבים במים, חומוס, קינמון ופלפל אדום טחון. מביאים לרתיחה; להפחית את החום, ומבשלים 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מערבבים עגבניות,עדשים ופלפל. מביאים לרתיחה; להפחית את החום, ומבשלים 30 דקות או עד עד עדשים רכים. מערבבים פסטה, כוסברה, ומיץ; לבשל 1 דקה או עד מחומם היטב.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיער מלאך מבושל חם (על 1 אונקיה פסטה לא מבושלת)שיער מלאך מבושל חם (על 1 אונקיה פסטה לא מבושלת)0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעדשים אדומות קטנות או חומות מיובשותעדשים אדומות קטנות או חומות מיובשות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומוס משומר סחוט (שעועית חומוס)חומוס משומר סחוט (שעועית חומוס)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טריה טריהכוסברה טריה טריה1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום טחוןפלפל אדום טחון567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רגל ללא עצמות של כבש, גזוז וחתוך לקוביות 1 אינץרגל ללא עצמות של כבש, גזוז וחתוך לקוביות 1 אינץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץפלפל אדום קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות קצוצותעגבניות קצוצות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב