קושירגיל
מוכן ב42 דק.
מנות4
ציון בריאות1
מגזין

טאפאס צרוב צדפות מתובל

טאפאס צרוב צדפות מתובל
טאפאס צרוב צדפות מתובל עשוי להיות רק המתאבן שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 185 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 13 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 42 דקות. אם יש לך עגבניות ענבים, שיני שום, מיץ לימון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו צדפות חריפות, צדפות צרובות על אורז זעפרן חריף, ו מרק תירס מתוק רזה עם צדפות ים חריפות מתובלות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, Chenin Blanc, פינו נואר

צדפות בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, שנין בלאן, ופינו נואר. שרדונה ושנין בלאן הם גפרורים גדולים לצדפות בגריל או צרוב. אם הצדפות שלכם מותאמות עם בייקון או בשר נרפא אחר, נסו פינו נואר מקורר קלות. Chateau Ste. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
שאטו סטי. מישל אינדיאן וולס יין שרדונה
"שרדונה בארות ההודית שלנו מספק אופי פירות טרופיים מושך האופייני לאתרים חמים כמו מדרון Wahluke. אני אוהב את טעמי האננס והחמאה הבשלים של שרדונה ומרקם עשיר וקטיפתי. נסה את זה עם צדפות, סקמפי או פסטה עם רטבים עשירים."בוב ברטו