קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות12
ציון בריאות6
מגזין

טאקו העוף הקלוי של סטיב

טאקו העוף הקלוי של סטיב
אתה אף פעם לא יכול לקבל יותר מדי מתכונים מקסיקניים, אז תנו הזדמנות ל טאקו הקלוי של סטיב. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 12 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 23 גרם חלבון 15 גרם של שומן, וסך הכל 309 קלוריות. גשו לסופר וקנו את שמן צמחי, תערובת גבינה מקסיקנית, טורטיות קמח, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. . זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. מתכונים דומים: סלט שרימפס טאקו רך עם צ'ילה וויניגרט שום קלוי, טאקו בשר רך עם שמנת אבוקדו שום סלסה אספרגוס קלוי, ו טאקו עוף רך.

הוראות

1
מחממים שמן צמחי במחבת מעל חום בינוני; מבשלים ומערבבים עוף, אבקת צ ' ילי, פלפל קאיין, מלח ופלפל שחור יחד בשמן החם עד שהעוף מחומם דרך, כ -10 דקות. תערובת עוף כפית על כל טורטייה העליון עם פיקו דה גאלו תערובת גבינה מקסיקנית.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
גבינה מקסיקניתגבינה מקסיקנית
Pico De GalloPico De Gallo
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
1/2 פלפל ירוק בינוני חתוך לרצועות1/2 פלפל ירוק בינוני חתוך לרצועות
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא פסגת חץ וקשת Willamette עמק פינו נואר. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 40 דולר.
פסגת חץ וקשת ווילאמט עמק פינו נואר
פסגת חץ וקשת ווילאמט עמק פינו נואר
ארומטי בעוז, יין זה משלב באומץ זוג ייחודי עמק וילאמט subappellations תחת פקק אחד. נוכחותו מורגשת מיד בצורה של ניחוח מונע בושם וחודר של שומר, תות, אניס מיובש. על החיך, פינו נואר הוא מוצק ומלא חיים,עם שפע של הערות אוכמניות בר.פיוזינג האלגנטיות של גבעות דנדי, השריר הגולמי של גבעות אולה-אמיטי, ואת הטבע כהה הפרי של כרם שיאה, יין זה מאפיין את הרוח של העמק. עם טאנינים מוצקים מעט בהירות בסיסית,הוא מלא, מאוזן, וראוי לומר פינו נואר. בציר 2018 המדהים חוגג איזון, מרקם, וצבע אינטנסיבי, ואת היין הזה מבטא בצורה מסודרת את כל האמור לעיל.