קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות27
מגזין

טאקו קרניטאס חזיר

טאקו קרניטאס חזיר
טאקו קרניטאס חזיר יכול להיות רק מקסיקניות מתכון שאתה מחפש. מתאים ל-6 ומחירו 1 מנות.63 דולר למנה. מנה עיקרית זו כוללת 524 קלוריות, 44 גרם חלבון, ו 32 גרם שומן למנה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. גשו לסופר וקנו עלי דפנה, מלח כשר, שום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי לנצל את מיץ ליים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מיץ חמוציות-תפוזים כמו קינוח. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 68%. נסו טאקו קרניטאס חזיר, טאקו קרניטאס חזיר, ו טאקו קרניטאס חזיר טחון (מתכונים דומים).

הוראות

1
קושרים את ענפי הטימין יחד עם חוט מטבח; שלבו את החזיר, השום, עלי הדפנה וצרור הטימין בתנור הולנדי גדול.
מרכיבים שתצטרך
טימיןטימין
עלי דפנהעלי דפנה
שוםשום
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
חוט מטבחחוט מטבח
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים את השמן הצמחי, מיץ הליים, מיץ התפוזים, 1 כוס מים ו -2 כפיות מלח ומביאים לרתיחה על אש בינונית. מנמיכים את האש לנמוך; מכסים ומבשלים בעדינות, תוך ערבוב מדי פעם, 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
מיץ לייםמיץ ליים
מיםמים
מלחמלח
3
לחשוף את הסיר ולהמשיך מבעבע, ערבוב פעם או פעמיים, עד חזיר הוא רך, על עוד 1 שעה, 15 דקות. להגביר את החום בינוני; מבשלים, תוך ערבוב מדי פעם, עד שהנוזל מתאדה בעיקר, כ -35 דקות נוספות. זרקו את צרור הטימין ועלי הדפנה, ואז הגבירו את האש לגובה בינוני כך שהחזיר יתחיל לטגן. מבשלים, מערבבים ומגרדים מדי פעם את תחתית הסיר, עד שהחזיר חום זהוב ופריך בכתמים, כ -10 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
טימיןטימין
חזירחזיר
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
מגישים בטורטיות עם תוספות שונות.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
5
שלב 1 בצל אדום פרוס דק, 1 כוס חומץ סיידר, 1/2 כוס מים, 2 כפות סוכר, 2 עלי דפנה, 1 כפית כל זרעי כוסברה, זרעי חרדל וזרעי כמון, 1/2 כפית אורגנו מיובש ו 1/4 כפית מלח כשר בסיר קטן. מרתיחים 2 דקות; תן מגניב.
מרכיבים שתצטרך
זרעי כוסברה שלמהזרעי כוסברה שלמה
חומץ תפוחיםחומץ תפוחים
אורגנו מיובשאורגנו מיובש
זרעי חרדלזרעי חרדל
זרעי כמוןזרעי כמון
מלח כשרמלח כשר
עלי דפנהעלי דפנה
בצל אדוםבצל אדום
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
6
צילום: אנדרו פרסל

יין מומלץ: ריזלינג, ורוד נוצץ, פינו נואר

מקסיקני עובד ממש טוב עם ריזלינג, רוזויט נוצץ ופינו נואר. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים דלי טאנין כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוז נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות קרתהאוסרהוף רוור ריזלינג טרוקן גרוס גוואקס. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -60 דולר לבקבוק.
קרתאוסרהוף רוור ריזלינג טרוקן גרוס גוואקס
קרתאוסרהוף רוור ריזלינג טרוקן גרוס גוואקס
פירות בשלים, תפוח, אגס, עשב לימון ותה ירוק. עדין, עם מינרליות נחמדה, מאוזן מאוד, מורכב בגימור ארוך.