קושימומחה
מוכן ב4 שעות
מנות6
ציון בריאות5
מגזין

טארו טרופי, וישיסואז חלב קוקוס

טארו טרופי, וישיסואז חלב קוקוס
טארו טרופי, וישיסואז חלב קוקוס יכול להיות רק המשקה שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 317 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 16 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה %12 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו שורש טארו, עלי כוסברה, חמאה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. הוא מובא אליך על ידי SippitySup. זמן הכנת המתכון כ 4 שעות זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ידידותי למפת מזון וצמחוני דיאט. נסו Laing (חזיר מתובל, שרימפס, עלי טארו ונזיד חלב קוקוס), איך לבשל: לאנג (חזיר חריף, שרימפס, עלי טארו ונזיד חלב קוקוס), ו קוקוס אפוי טארו עם אגוזי מקדמיה (מתכונים דומים).

הוראות

1
לובש כפפות אם אתה רגיש, לחלוטין לקלף את טארו. ואז חצי אותו לאורך ולחתוך אותו לקוביות 3/4 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את הקוביות לקערה גדולה ומכסים אותן במים קרים ומאפשרים להן להשרות כ-30 דקות כדי להסיר חלק מהעמילן (אופציונלי).מחממים התנור ל 375 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את הטארו לסיר גדול של מים מלוחים, מביאים לרתיחה, ואז מנמיכים את החום לרתיחה. Parboil טארו עד רק מתחיל לרכך. בערך 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
לנקז את טארו, להחזיר אותו לקערה.בעוד טארו הוא עדיין חם טפטוף סירופ קוקוס על זה ולהוסיף מלח ופלפל לפי הטעם ומערבבים אותו היטב כדי לקבל את טארו מצופה לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
5
יוצקים את טארו לתבנית אפייה בחמאה. מכסים את המנה בחוזקה בנייר כסף.
מרכיבים שתצטרך
6
אופים בתנור שחומם מראש כ -30 דקות.
7
הסר מהתנור, אפשר להתקרר uncovered.In מחבת טחון גדולה ממיסה את החמאה על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
8
מטגנים את הכרישה ובצל עם קמצוץ של מלח. מבשלים עד שקוף, אבל עדיין לא צבעוני.
מרכיבים שתצטרך
9
מוסיף את טארו מבושל למחבת יחד עם ציר העוף. מביאים את התערובת לרתיחה, ואז לכבות את החום המאפשר לתערובת להתקרר קצת.עבודה בקבוצות, לרסס את התערובת במעבד מזון או בלנדר.
מרכיבים שתצטרך
10
מוסיפים את חלב הקוקוס וקארי. הפעלת המכונה עד חלקה לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
11
יוצקים את מרק מחית לקערה גדולה מכוסה או tureen ולהתאים את העקביות עם קצת יותר מניה במידת הצורך. להתאים תיבול. מכסים ומקררים לפחות 2 שעות עד שמצונן היטב.
מרכיבים שתצטרך
12
מקשטים בכוסברה ומגישים.
מרכיבים שתצטרך