קושירגיל
מוכן ב10 דק.
מנות24
ציון בריאות2
מגזין

טארט עוף חזרת

טארט עוף חזרת
גשו לסופר וקנו גרגיר הנחלים, אכילת תפוח, רוטב חזרת שמנת, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. הכנת המנה לוקחת כ 10 דקות. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. עם כפית ציון של 31% המנה הזאת די גרועה. נסו עוף בקארי ועוגות אורז, טארט לחם, טארט לחם מהיר עם גבינת תפוחי אדמה, ו גבינה כחולה ועוף טארטלט {בגידה סגורה} (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את העוף מבושל עם תפוח ורוטב חזרת, ולאחר מכן עונה. תערובת כפית לתוך 24 מיני סרטנים או על סיבובים קלויים של לחם בסגנון כפרי העליון עם גרגיר הנחלים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חזרתרוטב חזרת
עוף מבושלעוף מבושל
לא מגן מקומילא מגן מקומי
לשימור,לשימור,
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק

יין מומלץ: קרם שרי, Moscato Dasti, יציאה

קרם שרי, מוסקטו ד ' אסטי ופורט הם בחירה מצוינת עבור טארטלט. כלל שיוך יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים טוב עם Moscato D ' Esti, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת, וקינוחי קרמל או שוקולד זוג גם עם פורט. קרם שרי NV Solera עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם שרי NV Solera
קרם שרי NV Solera
לשרי קרם הסולרה יש גוון ענבר מבריק ונחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאנים, האגוזים המלוחים המתוקים וניחוחות תבלינים חומים נושאים מבטא קרמל מורכב. ערך מתוק מוביל לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.