קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות8
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

טארט שוקולד לבן עם תותים ובננות

טארט שוקולד לבן עם תותים ובננות
אם יש לכם מיץ תפוזים, מי קרח, תותים סל, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. , שהוא מוצק. מתכונים דומים: טארט שוקולד לבן עם תותים ובננות, טארט שוקולד מריר עם תותים וגילוח קוקוס, ו פנקייק שוקולד עם רוטב שוקולד, תותים ובננות.

הוראות

1
מערבבים את החומרים הראשונים 4 במעבד עד אגוזים הם הקרקע דק.
מרכיבים שתצטרך
אגוזיםאגוזים
2
להוסיף חמאה; לחתוך באמצעות / כיבוי פונה עד תערובת דומה ארוחה גסה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
3
מוסיפים 2 כפות מי קרח ווניל; תהליך עד לגושים לחים טופס, הוספת מי קרח יותר על ידי כפית אם הבצק יבש. לאסוף בצק לכדור. מחלקים ל 6 חלקים שווים. לשטח כל אחד לדיסק. לעטוף כל פלסטיק; צמרמורת 2 שעות. (ניתן לעשות 2 ימים קדימה. שמור צונן.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ונילוניל
בצקבצק
עוטףעוטף
4
תן לבצק להתרכך מעט לפני שתמשיך.)
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
5
מחממים תנור ל 375°f. לחץ על דיסק בצק 1 באופן שווה על הצדדים התחתון ומעלה של מחבת טארטלט בקוטר 4 1/2 אינץ ' עם תחתית נשלפת. פירס קרום בכל רחבי עם מזלג. חזור עם הנותרים 5 דיסקים בצק. להקפיא קרום עד המשרד, כ -20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
בצקבצק
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
6
אופים קרום עד זהב אפוי דרך, כ 25 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
הסר מהתנור. מיד מפזרים שוקולד מריר על החלק התחתון של קרום חם, מתחלק באופן שווה.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד מריר-מתוקשוקולד מריר-מתוק
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
בואו לעמוד עד שוקולד נמס, על 5 דקות. באמצעות גב כף, מורחים שוקולד על תחתית הקשה. צ ' יל עד ערכות שוקולד, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
מורחיםמורחים
1
מערבבים שוקולד לבן בחלק העליון של דוד כפול להגדיר מעל מים רותחים בקושי עד פשוט נמס וחלק.
מרכיבים שתצטרך
שוקולד לבןשוקולד לבן
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
דוד כפולדוד כפול
2
הסר העליון של דוד כפול מעל המים. שוקולד לבן מגניב לטמפרטורת החדר. לנצח קרם וליקר בקערה בינונית עד פסגות רכות טופס. מקפלים תערובת שמנת לתוך שוקולד לבן נמס ב 3 תוספות. מחלקים מילוי בין קרומי tartlet; חלקה צמרות. צמרמורת עד מילוי מוגדר, על 4 שעות. (ניתן לעשות 1 יום קדימה. לכסות באופן רופף עם נייר; לשמור מקורר.)
מרכיבים שתצטרך
שוקולד לבןשוקולד לבן
ליקרליקר
קרםקרם
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
דוד כפולדוד כפול
קערהקערה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
3
בעדינות לזרוק פרוסות בננה ומיץ תפוזים בקערה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ תפוזיםמיץ תפוזים
בננהבננה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
העברת פרוסות בננה למגבות נייר; יבש טפיחה. פרוסות בננה חלופיות ופרוסות תות במעגל על גבי טארטלים, חופפים. (ניתן להכין 2 שעות קדימה. לְצַנֵן.)
מרכיבים שתצטרך
תותיםתותים
בננהבננה
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר

מרכיבים

2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננתחמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננת21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרבננות, קלופות, פרוסות דקבננות, קלופות, פרוסות דק2(חוֹרֶף)גרנד מרנייה או ליקר תפוזים אחרגרנד מרנייה או ליקר תפוזים אחר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי לוז, קלויים, קליפותאגוזי לוז, קלויים, קליפות2(חוֹרֶף)(או יותר) מי קרח(או יותר) מי קרח596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה1/2 כוס פרי 100% אוכמניות למריחה0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)57אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מריר מתוק (לא unsweetened) או שוקולד semisweet, קצוץ דקמריר מתוק (לא unsweetened) או שוקולד semisweet, קצוץ דק1פיינטתותים סלתותים סל596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 מקל) חמאה לא מלוחה, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ(1 מקל) חמאה לא מלוחה, לחתוך לחתיכות 1/2 אינץ11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקצפת מקוררתקצפת מקוררת170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד לבן באיכות טובה (כגון Lindt או בייקר), קצוץ דקשוקולד לבן באיכות טובה (כגון Lindt או בייקר), קצוץ דק