קושירגיל
מוכן ב18 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

טודי לוהט כתום

טודי לוהט כתום
Hot Orange Toddy לוקח בערך 18 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתאים ל-8 מנות. , מתכון זה מכסה 5% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד של המנה הזו מכיל בערך 1 גרם חלבון , 0 גרם שומן ובסך הכל 291 קלוריות . זה עובד היטב בתור מזנון. המתכון הזה מ- Foodnetwork דורש רום מתובל, מקל קינמון, קוקטייל מיץ חמוציות וסוכר חום. אדם אחד היה שמח שהם ניסו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, ללא חלב, צמחונית לקטו אובו וטבעונית . אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 22% , וזה די גרוע. מתכונים דומים: Hot Toddy , Hot Toddy ו- Hot Toddy .

הוראות

1
צפו איך מכינים את המתכון הזה.
2
מערבבים את סיידר התפוחים, מיץ התפוזים, מיץ החמוציות, הרום המתובל, אם משתמשים בו, וויסקי, סוכר, תבלין פאי דלעת, סוכר, פרוסות תפוז ומקל קינמון לסיר גדול.
מרכיבים שתצטרך
גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'גדול או קישוא, חתוך לרבעים לאורך וחתוך לחתיכות של 1/2 אינץ'
מיץ חמוציותמיץ חמוציות
קינמון וקצפת, לא חובהקינמון וקצפת, לא חובה
פרוסות תפוזפרוסות תפוז
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (5 עד 6 פאונד)1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (5 עד 6 פאונד)
סיידר תפוחיםסיידר תפוחים
רום מתובלרום מתובל
וויסקי.וויסקי.
(מומלץ: Twinkies)(מומלץ: Twinkies)
ציוד שתשתמש בו
1 פחית רסק עגבניות של 15 אונקיות1 פחית רסק עגבניות של 15 אונקיות
3
מחממים על בינוני-נמוך במשך 10 דקות.
4
מגישים בספלים או בכוסות חסינות חום.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. Famille Vincent Cremant de Bourgogne עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-24 דולר לבקבוק.
Famille Vincent Cremant de Bourgogne
Famille Vincent Cremant de Bourgogne
מענבי השרדונה נוצץ זה מעניק ברית לרעננות, גוף וחלקות. הקרמנט ברוט יבש ומציע בועות עדינות (1.5 מיליון/30 דקות - ספרנו אותן אבל אתם לא חייבים להאמין לי בשביל זה!), רמזים לפרחים באף, פריכים ופירותיים בחך. זוהי קלאסיקה נהדרת לכל אירוע חגיגי.