קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות32
מגזין

טוסטדות אמנון עם תירס קלוי

טוסטדות אמנון עם תירס קלוי
טוסטדות אמנון עם תירס קלוי דורש על 45 דקות מתחילתו ועד סופו. מתכון זה מכין 4 מנות עם 571 קלוריות, 44 גרם חלבון, ו 18 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 30% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את ההר הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר פסקטריאן דיאטה. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. אם יש לך מלח, פלפל, פלפל ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. כדי להשתמש באבוקדו תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם מוס אבוקדו שוקולד / מוס אבוקדו שוקולד מריר מהיר כמו קינוח. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כפית של 68%. מתכונים דומים: אמנון עם שעועית שחורה ותירס, קישואים קלויים וטוסטדות שעועית שחורה עם תענוג צנון פריך, ו טוסטדות עם פובלנוס קלוי שמנת ותירס.

הוראות

1
שלב שמנת חמוצה וסלסה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
סלסהסלסה
2
מחממים מחבת טפלון גדולה על אש בינונית-גבוהה. מחבת מעיל עם תרסיס בישול.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים למחבת תירס, פלפל, בצל, ג ' לפאו ו -1 / 4 כפית מלח; מטגנים 5 דקות תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
בצלבצל
תירסתירס
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
הסר את התערובת מהתבנית; נגב את התבנית עם מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
5
שלב אבוקדו ומיץ; לזרוק בעדינות. מערבבים תערובת אבוקדו לתערובת תירס.
מרכיבים שתצטרך
אבוקדואבוקדו
מיץמיץ
תירסתירס
6
מחממים מראש.
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
7
מפזרים דגים באופן שווה עם הנותרים 1/2 כפית מלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
דגיםדגים
8
מניחים קמח תירס בכלי רדוד; לחפור דגים בקמח תירס.
מרכיבים שתצטרך
קמח תירסקמח תירס
דגיםדגים
9
מחממים 1 1/2 כפיות שמן במחבת על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
10
מוסיפים חצי דגים למחבת; מבשלים 3 דקות. בזהירות להפוך דגים מעל; לבשל 2 דקות או עד דגים פתיתי בקלות כאשר נבדק עם מזלג או עד הרצוי תואר של אלילות. חזור על התהליך עם הנותרים 1 1/2 כפיות שמן ודגים.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
11
מצפים את שני צידי הטורטיות בתרסיס בישול. מסדרים טורטיות בשכבה אחת על ניירות אפייה; צולים 2 דקות מכל צד או עד שהם פריכים.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
טורטיהטורטיה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
12
מניחים 2 טורטיות על כל אחת מ -4 הצלחות. מסדרים 2 כפות סלט על כל טורטיה. מחלקים דגים באופן שווה בין הטורטיות; מעל כל מנה עם כ -3 כפות תירס וכ -1 1/2 כפות תערובת שמנת חמוצה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת חמוצהשמנת חמוצה
טורטיהטורטיה
להתענגלהתענג
תירסתירס
דגיםדגים
13
מגישים עם טריזי ליים, אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
סיד טריזסיד טריז

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלט כרוב עם שיער מלאכי ארוזסלט כרוב עם שיער מלאכי ארוז2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאבוקדו קלופים חתוכים לקוביותאבוקדו קלופים חתוכים לקוביות0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן קנולה, מחולקשמן קנולה, מחולק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני תירס צהוביםגרעיני תירס צהובים86-inchs(6 אינץ') טורטיות תירס(6 אינץ') טורטיות תירס596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלסה ירוקהסלסה ירוקה2(יכול להיות או להרחיק)פלפל חלפיניו טחוןפלפל חלפיניו טחון2(יכול להיות או להרחיק)מיץ ליים טרימיץ ליים טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה מופחתת שומןשמנת חמוצה מופחתת שומן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץ דקפלפל אדום קצוץ דק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קצוץ דקבצל אדום קצוץ דק1(יכול להיות או להרחיק)מלח, מחולקמלח, מחולק680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה אמנון, לחתוך לחתיכות 2 אינץפילה אמנון, לחתוך לחתיכות 2 אינץ796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח תירס צהובקמח תירס צהוב

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

פינו גריגיו, גרונר וולטלינר ופינו נואר הם אפשרויות נהדרות עבור אמנון. דגים מגוונים כמו יין, ולכן קשה לקטוף יינות שמתאימים לכל דג. יין לבן פריך, כמו פינו גריגיו או גררטנר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים וטעמים מאוד כמו סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כמו פינו נואר. לובבלוק פינו גרי עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
לאבבלוק פינו גריס
לאבבלוק פינו גריס
לובבלוק פינו גרי הוא זהוב חיוור עם רמזים לירוק. וינטאג ' 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים ורמז לאננס בשל. החיך חושף אגס עלום וכתום דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.