קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות2
מגזין

טופו טריאקי קר

טופו טריאקי קר
טופו טריאקי קר עשוי להיות רק מנות ראשונות אתה מחפש. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 148 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 4g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. מתכון זה אופייני למטבח היפני. גשו לסופר וקנו רוטב סויה, שום, טופו, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 10 דקות. מתכונים דומים: טופו קר, Hiyayakko (טופו קר), ו מנה קרה טונן וטופו.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסיה ניתן לזווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. ליאו סטין סאיני ויניארד צ ' נין בלאן עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
Leo Steen Saini Vineyard Chenin Blanc
כמו להיות מועבר לאחו באביב, היין המקסים הזה מציג ניחוחות מפתים של קמומיל, ורבנה לימון, טימין והדר zesty. על החיך הארוך והמרענן, חומציות טבעית מעולה ומינרליות חצץ רטובה להביא אנרגיה יפה ליין, נושאת טעמים של תפוח ירוק אגס אנג ' ו כדי לסיים בהיר, ממוקד.