קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות5
מטבחיםמקסיקני
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

טורטיות תירס ודגנים

טורטיות תירס ודגנים
המתכון Poblano-ו-תירס Quesadillas מוכן בערך בעוד 45 דקות. וזה בהחלט מדהים צמחוני אפשרות לאוהבי אוכל מקסיקני. מתאבן זה יש 196 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 9g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 12 מנות. אם יש לכם טורטיות קמח, מיץ לימון, כמון טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מצטיין spoonacular ציון של 38%. נסו תירס מתוק, Poblano + בצל גבינה צהובה תירס, עוף, Poblano וקסדיות תירס, ו קסדילות עם קרם Poblano (מתכונים דומים).

הוראות

1
תירס צלוי ופלפלים על גיליון אפייה מצופה בנייר כסף מצופה בתרסיס בישול 5 אינץ ' מחום על 5 דקות בכל צד או עד שפלפלים נראים שלפוחיות. הניחו תירס בצד.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
פלפליםפלפלים
תירסתירס
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
2
מניחים פלפלים בתיק מקפיא גדול zip-top; לאטום ולתת לעמוד 10 דקות כדי לשחרר עורות. לקלף פלפלים; להסיר ולהשליך זרעים.
מרכיבים שתצטרך
פלפליםפלפלים
זרעיםזרעים
3
חותכים לרצועות דקות.
4
מערבבים יחד מיונז, מיץ לימון, כמון.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
מיונזמיונז
כמוןכמון
5
תערובת מורחים באופן שווה על צד 1 של כל חצי טורטייה; למעלה באופן שווה עם גבינה, רצועות פלפל, ותירס. מקפלים טורטיות לשניים.
מרכיבים שתצטרך
טורטיהטורטיה
גבינהגבינה
פלפלפלפל
מורחיםמורחים
תירסתירס
6
קוק quesadillas, 1 בכל פעם, במחבת גדולה מצופה ספריי בישול על חום בינוני 30 שניות עד 1 דקה בכל צד או עד שחום קל.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
7
חותכים כל קסדייה לשניים.
8
הערה: גבינת Asadero או Oaxaca ניתן להחליף גבינת מונטריי ג ' ק.
מרכיבים שתצטרך
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
גבינה Oaxacaגבינה Oaxaca

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות הפסגה חץ וקשת Willamette עמק פינו נואר. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.9 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 40 דולר לבקבוק.
פסגת חץ וקשת ווילאמט עמק פינו נואר
פסגת חץ וקשת ווילאמט עמק פינו נואר
ארומטי בעוז, יין זה משלב באומץ זוג ייחודי עמק וילאמט subappellations תחת פקק אחד. נוכחותו מורגשת מיד בצורה של ניחוח מונע בושם וחודר של שומר, תות, אניס מיובש. על החיך, פינו נואר הוא מוצק ומלא חיים,עם שפע של הערות אוכמניות בר.פיוזינג האלגנטיות של גבעות דנדי, השריר הגולמי של גבעות אולה-אמיטי, ואת הטבע כהה הפרי של כרם שיאה, יין זה מאפיין את הרוח של העמק. עם טאנינים מוצקים מעט בהירות בסיסית,הוא מלא, מאוזן, וראוי לומר פינו נואר. בציר 2018 המדהים חוגג איזון, מרקם, וצבע אינטנסיבי, ואת היין הזה מבטא בצורה מסודרת את כל האמור לעיל.