קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

טורקיה A La King Deluxe

טורקיה A La King Deluxe
טורקיה A La King Deluxe עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון ללא גלוטן יש 375 קלוריות, 48 גרם חלבון ו 14 גרם של שומן למנה. זמן הכנת המתכון כ 30 דקות. מתכון זה של Allrecipes יש 30 אוהדים. אם יש לך מים, אפונה, אבקת בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החמאה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת חמאת קינמון כקינוח. עם כפית ציון של 87% המנה הזאת מעולה. מתכונים דומים: דלוקס רוטב טורקיה, Deluxe טורקיה מועדון פיצה, ו עוף או הודו Tetrazzini Deluxe.

הוראות

1
מערבבים את הקרם של מרק עוף לתוך פחית מרק אחד של מים בקערה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת של מרק עוףשמנת של מרק עוף
מיםמים
מרקמרק
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מחממים שמן צמחי בסיר גדול מעל חום בינוני, מערבבים פטריות וגזר, ומבשלים ומערבבים עד פטריות להתחיל לוותר על הנוזל והגזר שלהם מתחיל להתרכך, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן צמחישמן צמחי
פטריותפטריות
גזרגזר
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
מוסיפים טורקיה גרוסה, אבקת בצל, מלח, פלפל, עלה דפנה, ושרי למחבת ומבשלים, ערבוב, עוד 5 דקות כדי להפחית מיצי פאן ומבשלים משם את האלכוהול מהיין.
מרכיבים שתצטרך
אבקת בצלאבקת בצל
עלי דפנהעלי דפנה
אלכוהולאלכוהול
פלפלפלפל
שרי.שרי.
טורקיה כולהטורקיה כולה
מלחמלח
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
יוצקים את המרק על תערובת טורקיה ומביאים לרתיחה. להפחית את החום ולהוסיף את חצי חצי, פטרוזיליה, אפונה קפואה. מבשלים 5 עד 10 דקות כדי להפחית את הרוטב ולחמם את האפונה דרך.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
טורקיה כולהטורקיה כולה
מרקמרק
אפונהאפונה
5
הסר עלה דפנה ומערבבים חמאה ממש לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
חמאהחמאה

מרכיבים

1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1קטןגזר, חתוך לקוביותגזר, חתוך לקוביות305אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרם מרוכז של מרק עוףקרם מרוכז של מרק עוף11 קילו קישואים,פתיתי פטרוזיליה יבשיםפתיתי פטרוזיליה יבשים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשרי יבששרי יבש227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילת פרוס פטריות טריותחבילת פרוס פטריות טריות1(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחצי שמנתחצי שמנת1(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה קפואהאפונה קפואה1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזה הודו מגורר מבושלחזה הודו מגורר מבושל11 קילו קישואים,2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות305אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן