קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות51
מגזין

טפנד זיתים מצופה עוף וקינואה עם שום קלוי, פלפלים אדומים ובזיליקום

טפנד זיתים מצופה עוף וקינואה עם שום קלוי, פלפלים אדומים ובזיליקום
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל עוף זיתים מצופה קינואה עם שום קלוי, פלפלים אדומים קלויים בזיליקום. מנה אחת מכילה 645 קלוריות, 60 גרם חלבון ו 21 גרם שומן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %43 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו אנשובי, זיתים, מלח ופלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב קינואה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג קינואה כקינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 50 דקות. המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. נסו ממרח זיתים וטפנד שום צלוי ממולא פטריות, פלפלים קלויים עם שום ובזיליקום, ו פלפלים אדומים קלויים: שתי טכניקות קלייה וכיצד להשרות אותם (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות F. מעיל תבנית אפייה גדולה עם תרסיס בישול nonstick.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
במעבד מזון או בלנדר, לשלב את כל הזיתים, פטרוזיליה, צלפים, טימין, אנשובי. תהליך עד תערובת יוצרת להדביק עבה.
מרכיבים שתצטרך
אנשוביאנשובי
פטרוזיליהפטרוזיליה
צלפיםצלפים
זיתיםזיתים
טימיןטימין
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר
3
מניחים עוף על תבנית אפייה מוכנה. למעלה רק 4 מתוך 8 חתיכות עוף עם תערובת טפנד זיתים. עונה 4 אחרים של 8 חתיכות עוף עם מלח ופלפל, לפי הטעם. לעטוף שיני שום בנייר כסף ולמקם לצד עוף. עוף צלוי ושום במשך 25 דקות, עד עוף מבושל דרך שיני שום הם חום זהוב ורך.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
חתיכות עוףחתיכות עוף
טפנד זיתיםטפנד זיתים
שוםשום
עוף צלויעוף צלוי
עוף שלםעוף שלם
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
4
בינתיים, קוק קינואה על פי הוראות החבילה. כאשר הנוזל נספג, מקפלים פלפלים אדומים, על 1/3 של שיני שום קלויים בזיליקום ועונה, לפי הטעם, עם מלח ופלפל שחור.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שום קלוישום קלוי
פלפל אדוםפלפל אדום
ציפורןציפורן
קינואהקינואה
באזיל!באזיל!
5
מגישים חצי מהעוף וכל הקינואה עם ארוחה זו ושומרים עוף נוסף וציפורן שום נוספת לארוחות עתידיות.
מרכיבים שתצטרך
שיני שום שלמותשיני שום שלמות
עוף שלםעוף שלם
קינואהקינואה

מרכיבים

4פילהפילה אנשוביפילה אנשובי596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי בזיליקום קצוץ טריעלי בזיליקום קצוץ טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)צלפים סחוטיםצלפים סחוטים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי טימין טרייםעלי טימין טריים4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיני שום קלופותשיני שום קלופות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמיר קצוץ, או כל עשב טרי שאתה נהנה ממנושמיר קצוץ, או כל עשב טרי שאתה נהנה ממנו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקזיתים מגולעניםזיתים מגולענים12זיתים מרופאים בשמן, מגולעניםזיתים מרופאים בשמן, מגולענים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי פטרוזיליה קצוצים טרייםעלי פטרוזיליה קצוצים טריים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פיתות גדולות מחיטה מלאה, בקוטר של כ-8 ס"מ, מחוממות4 פיתות גדולות מחיטה מלאה, בקוטר של כ-8 ס"מ, מחוממות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפלים אדומים קצוצים (מצנצנת עמוסה במים)פלפלים אדומים קצוצים (מצנצנת עמוסה במים)4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור טחון טרימלח ופלפל שחור טחון טרי8חצאי חזה עוף ללא עצמות, ללא עורחצאי חזה עוף ללא עצמות, ללא עור