קושיקשה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

יוגורט עבה & מטבל עשב

יוגורט עבה & מטבל עשב
יוגורט עבה & מטבל עשב נטול גלוטן,, לקטו אובו צמחוני, ו primal מתאבנים. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 47 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 2g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. לך לחנות ותביא יוגורט יווני, שמן זית, שמיר ונענע, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 5 דקות. מתכונים דומים: יוגורט, לימון ומטבל עשב, מטבל יוגורט שום ועשב, ו סלק מגורר עם יוגורט עבה.

הוראות

1
להטות את היוגורט לתוך מסננת בסדר להגדיר מעל קערה, ולאחר מכן להשאיר לנקז במקרר עבור 1 hr. Discard כל נוזל שהתרוקן.
מרכיבים שתצטרך
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
ציוד שתשתמש בו
עם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוףעם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוף
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה
2
לגרד לתוך קערת ערבוב, ואז מערבבים את הבצל ואת רוב עשבי תיבול. כאשר מוכן לשרת, טפטוף עם קצת שמן זית כתית נוספת ומפזרים עם עשבי תיבול הנותרים ופלפל שחור קטן.
מרכיבים שתצטרך
בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)בזיליקום קרוע או קצוץ (10 עד 12 עלים)
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)1/2 פאונד שעועית גרבנזו, מושרות ומבושלת (שמורה 1/3 כוס נוזל בישול)
ציוד שתשתמש בו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוטב טבילה עובד ממש טוב עם רוזה מבעבעת ויין מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. Ca ' Furlan Cuvee מריאנה נוצץ רוזה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Ca ' Furlan Cuvee מריאנה נוצץ עלה
Ca ' Furlan Cuvee מריאנה נוצץ עלה
תערובת פינו נואר נוצצת עם ערך רב מיצרני Ca ' Furlan Prosecco! ניחוחות של דובדבן טרי, תות ועלי כותרת של ורד. עגול וקרם על החיך, עם בועות מרעננות פריך וגימור ארוך ומאוזן.תערובת: 84% Glera, 16% פינו נואר