קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות43
מגזין

ירוק צ'ילה-פשטידת הודו

ירוק צ'ילה-פשטידת הודו
ירוק צ'ילה-טורקיה סיר פאי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 78 גרם חלבון 27 גרם של שומן, וסך הכל 743 קלוריות. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. לכו לחנות ותביאו שמן צמחי, צ'ילי, חלב ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב החלב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות שביל החלב נושכות כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו מרק פשטידת עוף בסיר מיידי, כיסי פשטידת עוף, ו מרק פשטידת עוף תוצרת בית (מתכונים דומים).

הוראות

1
בצל ירוק מטובל בשמן בתנור הולנדי מעל חום בינוני 1 דקה.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים צ ' ילי ירוק ו 3 מרכיבים הבאים; לבשל 2 דקות, ערבוב כל הזמן. מערבבים שעועית מרק; מביאים לרתיחה. להפחית את החום, ומבשלים, ערבוב כל הזמן, 5 עד 7 דקות או עד התערובת מתעבה. מערבבים בטורקיה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
טורקיה כולהטורקיה כולה
שעועיתשעועית
מרקמרק
3
יוצקים לתוך מנה משומנת 13 "x 9" אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
שלב 1 קמח כוס ואבקת אפייה בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מוסיפים גבינה, חלב וביצה, ערבוב רק עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
חלבחלב
ביצהביצה
6
מורחים ציפוי ביסקוויט מעל מילוי, עוזב 1 " גבול סביב קצה.
מרכיבים שתצטרך
ביסקוויטיםביסקוויטים
מורחיםמורחים
7
אופים, חשוף, ב 375 במשך 30 דקות או עד ציפוי זהוב ועוגת סיר מבעבע.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סירסיר

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים255אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צ'ילי ירוק קצוץ, ללא ציורצ'ילי ירוק קצוץ, ללא ציור907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שעועית פינטו, שטופה ומרוקנתשעועית פינטו, שטופה ומרוקנת397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)צדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה1גדולביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצרור בצל ירוק, קצוץ( אודותצרור בצל ירוק, קצוץ( אודות2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק64אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)זיתים בשלים פרוסים, סחוטזיתים בשלים פרוסים, סחוט227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תערובת ארבע גבינות מקסיקנית גרוסה כוסות (בדקנו עם Sargento)תערובת ארבע גבינות מקסיקנית גרוסה כוסות (בדקנו עם Sargento)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחזה הודו מבושל קצוץחזה הודו מבושל קצוץ3(חוֹרֶף)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. אתה יכול לנסות ויינרט קאבס דה ויינרט. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 27 דולר לבקבוק.
Weinert Cavas de Weinert
Weinert Cavas de Weinert
"מכרמים נבחרים בלויאן דה קויו, תערובת זו של מלבק, קברנה סוביניון ומרלו היא אחת הדוגמאות הבהירות והבהירות ביותר לסגנונו של ויינרט..."יין ומשקאות חריפים 93/100