קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות20
ציון בריאות2
מגזין

יריות גספצ'ו ירוק

יריות גספצ'ו ירוק
ירוק Gazpacho יריות נטול גלוטן, וצמחוני משקאות. מנה אחת מכילה עד 1 גר' של חלבון, 4 גרם של שומן, וסך הכל 43 קלוריות. והוא יספק כ 20 מנות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה מושלם עבור קיץ. לך לחנות ותביא מלפפון, רוטב טבסקו, פלפל, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 26%. נסו יריות Gazpacho ב תותחי מלפפון, גספצ'ו ירוק, ו גספצ'ו ירוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את מיץ הסיד, חומץ, שמן, עלי כוסברה וכמון בקערה הקטנה עם כף עץ.
מרכיבים שתצטרך
2
מניחים את הקישואים, tomatillos, פלפל, מלפפון, בצל, עגבניות ירוקות בקבוצות בקערה של מעבד המזון מצויד להב פלדה. תהליך, הוספת תערובת מיץ ליים, 2 כפות בכל פעם, כדי למנוע את הלהב מלהיות סתום עם הירקות. המרק צריך להיות מרקם פריך; לא פירה הירקות.
מרכיבים שתצטרך
3
יוצקים את המרק לתוך קערה גדולה כמו כל אצווה מעובד.
מרכיבים שתצטרך
4
כאשר כל הירקות כבר מעובד, להוסיף רק מרק ירקות מספיק כדי לתת את gazpacho עקביות חלקה. מתבלים את המרק עם רוטב טבסקו ומלח לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
5
מקררים, מכוסים, במשך 2 1/2 עד 3 שעות לפני ההגשה.
1
מלא את כוסות הזריקה שלושה רבעים מלאים עם gazpacho. מעל כל כוס עם מנה של שמנת חמוצה. מסדרים את המשקפיים על מגש גדול, עם חבורה של כוסברה במרכז. האורחים יכולים לעזור לעצמם.
מרכיבים שתצטרך
1
יוצקים את המרק לתוך תרמוס וליהנות ממנו במהלך אחר הצהריים של tailgating, בפיקניק, או למסיבת חוף.
מרכיבים שתצטרך
2
טעם
3
ספר, באמצעות מסד הנתונים תזונה USDA
4
מתוך "The Bride & Groom' S Menu Cookbook " מאת אביגייל קירש וסוזן גרינברג Copyright (c) 2002 מאת אביגייל קירש וסוזן מ. גרינברג בהוצאת Broadway Books.אתרי הקייטרינג הנודעים של אביגיל קירש ממוקמים במנהטן ובמחוז ווסטצ ' סטר, ובגן הבוטני של ניו יורק. היא הוכשרה במכון הקולינרי של אמריקה ובלה קורדון בלו, נשיאת לשעבר של ניו יורק ופרקים בינלאומיים של Les Dames D ' Escoffier. סוזן גרינברג, גיסתה, היא כותבת עצמאית מקצועית. קירש חי בפאונד רידג', ניו יורק וגרינברג מתגורר בסטמפורד, קונטיקט. יחד הם גם כתבו את ספר הבישול הראשון של החתן והכלה
מרכיבים שתצטרך