קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות95
מגזין

כבש מטוגן בתנור עם ירקות: Cutturiedde

כבש מטוגן בתנור עם ירקות: Cutturiedde
כבש מטוגן בתנור עם ירקות: Cutturiedde הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני מנה עיקרית. המתכון הזה מכסה %34 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 330 קלוריות, 20 גרם חלבון ו 17 גרם של שומן כל אחד. אם יש לך עלי טימין, בצל, עגבניות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 2 שעות ו 5 דקות. עם כפית ציון של 81% המנה הזאת מעולה. נסו כרוב מטוגן, ירוק חרדל, וכריך שוויצרי אדום, כבש מטוגן / שוק כבש, ו ירקות מטוגנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 300 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מתבלים בשר עם מלח ופלפל. במחבת כבדה או תבשיל, על חום גבוה, לצרוב את הבשר ב 2 כפות שמן זית כתית אקסטרה, בראונינג מכל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה
מלח ופלפלמלח ופלפל
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
הסר את הבשר מן המחבת ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
חום נמוך עד בינוני בעדינות להזיע את הבצל פרוס, סלרי, עלי מפרץ, שום, marjoram, ופלפל צ ' ילה ב 2 כפות של השמן עד רך ומתחיל להפוך זהב.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
עלי דפנהעלי דפנה
מרז ' ורםמרז ' ורם
סלריסלרי
שוםשום
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
5
מוסיף את העגבניות ורוטב עגבניות למחבת, עונה, ולתת להפחית במשך 5 דקות. Deglaze עם יין, להוסיף חתיכות כבש, להעלות את החום בינוני, וכאשר הנוזל מגיע לרתיחה, לכסות ולבשל בתנור במשך 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
עגבנייהעגבנייה
כבשכבש
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
6
לאחר 1 שעה, להוסיף את הירוקים לסיר, הגדרת אותם ישירות על גבי הבשר והמיצים שלה. לכסות ולחזור לתנור במשך 30 עד 45 דקות.
מרכיבים שתצטרך
ירוקירוק
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
סירסיר
7
הסר מהתנור, להשליך את הסלרי, עלי המפרץ, ופלפל צ ' ילה, ולהעביר את הבשר והירוקים למגש הגשה. למעלה עם גבינה חתוכה ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך
פלפל צ ' יליפלפל צ ' ילי
עלי דפנהעלי דפנה
סלריסלרי
גבינהגבינה
ירוקירוק
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
בסיר 3 ליטר, מחממים את שמן הזית על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
9
מוסיף את הבצל ושום, ומבשלים עד חום זהוב רך וקליל, על 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שוםשום
בצלבצל
10
מוסיפים את הקורנית והגזר, ומבשלים 5 דקות יותר, עד שהגזר רך למדי.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
טימיןטימין
11
מוסיפים את העגבניות ואת המיץ ומביאים לרתיחה, ערבוב לעתים קרובות. מנמיכים את החום ומבשלים במשך 30 דקות עד עבה כמו דגנים חמים. מתבלים במלח ומגישים. רוטב זה מחזיק 1 שבוע במקרר או עד 6 חודשים במקפיא.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
עגבנייהעגבנייה
מיץמיץ
מלחמלח

מרכיבים

23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעגבניות מיובשות משומר, קצוץ גסעגבניות מיובשות משומר, קצוץ גס2קילוגרםקלופים עגבניות שלמות, מרוסק ביד ומיצים שמורותקלופים עגבניות שלמות, מרוסק ביד ומיצים שמורות11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, קרוע דקגזר, קרוע דק1צלעסלרי, חצויסלרי, חצוי680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שן הארי או escarole, לחתוך עבה 1/4 אינץ chifponadeשן הארי או escarole, לחתוך עבה 1/4 אינץ chifponade1קטןפלפל צ'ילה מיובשפלפל צ'ילה מיובש4sprigsמרז'ורם טרימרז'ורם טרי3(חוֹרֶף)קצוץ עלי טימין טריים, או 1 כף יבשיםקצוץ עלי טימין טריים, או 1 כף יבשים2ציפורןשום, פרוס דקשום, פרוס דק4שיני שום, קלופים ופרוסים דקשיני שום, קלופים ופרוסים דק907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כתף כבש ללא עצמות, חתוכה לקוביות 3 עד 4 אינץכתף כבש ללא עצמות, חתוכה לקוביות 3 עד 4 אינץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולה, בתוספת 2 כפותשמן זית כתית מעולה, בתוספת 2 כפות1גדולבצל, פרוס דקבצל, פרוס דק1בצל ספרדי, קצוץ בקוביות 1/4 אינץבצל ספרדי, קצוץ בקוביות 1/4 אינץ2קבוצותפטרוזיליה איטלקית, קצוץ גס להניב 1/2 כוספטרוזיליה איטלקית, קצוץ גס להניב 1/2 כוס8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפלמלח ופלפל596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקcaciocavallo מרוסק או פקורינוcaciocavallo מרוסק או פקורינו1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום או לבן יבשיין אדום או לבן יבש