קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

כבש קארי הודי קל

כבש קארי הודי קל
טלה קארי הודי קל עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את הרפרטואר העיקרי שלך כמובן. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 280 קלוריות, 24 גרם חלבון ו 17 גרם שומן. כמה אנשים באמת אהבו את המנה ההודית הזאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 1 שעה ו 25 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. . גשו לסופר וקנו כורכום הקרקע, garam masala, זרעי כמון, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב כורכום הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון מלא דובדבנים כקינוח. מתכונים דומים: כבש קארי הודי קל, בסגנון הודי צלע כבש קארי, ו רגל כבש בסגנון קאשמירי-זה סגנון הודי של כבש הוא תענוג אמיתי, כולם יחשבו שאתה שף גורמה.

הוראות

1
מחממים שמן קנולה בסיר מעל חום בינוני. מבשלים ומערבבים בצל, שום, זרעי כמון בשמן החם עד בצל הוא השחמה, 10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
זרעי כמוןזרעי כמון
שמן בישולשמן בישול
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים כבש, רסק עגבניות, כוסברה, מלח, garam masala, כורכום, ואבקת צ ' ילה אדומה; מערבבים למעיל. כיסוי סיר ומבשלים עד הבשר רך כבר לא ורוד במרכז, על 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
גארם מסאלהגארם מסאלה
רסק עגבניותרסק עגבניות
כוסברה.כוסברה.
כורכוםכורכום
כבשכבש
בשרבשר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. אתה יכול לנסות Lubanzi Chenin Blanc. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Lubanzi Chenin Blanc
Lubanzi Chenin Blanc
את 2018 לובנזי Chenin Blanc נמשך מתוך תערובת של גפנים מבוגרים, יבשים מגודלים בוש & צעיר, לטפטף גפנים מושקים. צבע הקש העמוק שלה מצביע על רעננות בשל ומורכבות. האף מביא פירות טרופיים & אבן הראשון, מעורר מחשבות של מנדרינה & ליצ ' י. החיך הוא עגול ובשרני, דוחף ליצ ' י קדימה שוב, יחד עם אפרסק לבן, משמש & תפוח ירוק, כל נישא על ידי מגע של חומציות גבוהה. יש בהירות & רמז קל של לחם טרי בכל רחבי. הסיום הוא ארוך, רך & חיבה.