קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות16
ציון בריאות0
מגזין

כדור גבינת זית חגיגי

כדור גבינת זית חגיגי
כדור גבינת זית חגיגי הוא מאכל שמגיש 16 אנשים. תמורת 55 סנט למנה, מתכון זה מכסה 3% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 162 קלוריות, 2 גרם חלבון ו-17 גרם שומן. 5 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו מכינים אותו שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן, צמחונית לקטו אובו ותזונה ראשונית. גשו לסופר וקנו חמאה, גבינת שמנת, אבקת שום ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותה היום. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די גרוע של 12%. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: כדור גבינה חגיגי, כדור גבינת פטה חגיגי וכדור גבינה חגיגי.

הוראות

1
בקערה בינונית מערבבים יחד את גבינת השמנת והמרגרינה עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
2-1/2 כפיות מי ורדים, לא חובה2-1/2 כפיות מי ורדים, לא חובה
¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה
ציוד שתשתמש בו
5 כוסות מים קרים, מחולקים5 כוסות מים קרים, מחולקים
2
מערבבים פנימה את הזיתים הירוקים ואבקת השום. יוצרים כדור ומגלגלים באגוזי מלך קצוצים לציפוי. מקררים לפחות 30 דקות לפני ההגשה, אך רצוי למשך הלילה.
מרכיבים שתצטרך
חתיכות אגוזחתיכות אגוז
חבילה גבינת מוצרלה פרוסה או מגוררתחבילה גבינת מוצרלה פרוסה או מגוררת
שמיר קצוץ, או כל עשב טרי שאתה נהנה ממנושמיר קצוץ, או כל עשב טרי שאתה נהנה ממנו
(12 ספירה) לחמניות הוואי(12 ספירה) לחמניות הוואי
3
מגישים עם מבחר קרקרים.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות מקלות חטיף שומשום2 כוסות מקלות חטיף שומשום

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Cipriani Prosecco. יש לו 4.9 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-19 דולר.
צ'יפריאני פרוסקו
צ'יפריאני פרוסקו
Cipriani Bellini הוא הקוקטייל המפורסם בעולם העשוי מעיסת אפרסק לבן ויין מבעבע. הוא הומצא ב-1948 על ידי ג'וזפה צ'יפריאני מהבר הארי בוונציה ומוגש בכל מיקום של צ'יפריאני ברחבי העולם. דרך נהדרת להתחיל כל מסיבה או לעשות עם בראנץ' של יום ראשון! Cipriani Bellini מציג ניחוחות אלגנטיים, רעננים ופירותיים עם מתיקות מאוזנת ובועות ריחניות. מושלם בכל עת, נהדר כאפריטיף.