קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

כדורי חומוס ספרדיים

כדורי חומוס ספרדיים
המתכון הספרדי כדורי חומוס יכול לספק את התשוקה האירופית שלך בערך 45 דקות. איש המערות הזה, ללא גלוטן, ומתכון טבעוני מגיש 4 . מנה אחת מכילה 111 קלוריות, 3 גרם של חלבון ו4 גרם של שומן. מתכון זה מן Veggie Num Num יש 240 אוהדים. אם יש לך פטרוזיליה ו/או כוסברה, עגבניות, שן שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכונים דומים: כדורי תאנה ושקדים ספרדיים, פופקורן חומוס ספרדי, ו מרק חומוס ספרדי.

הוראות

1
בקערה גדולה לשלב את חומוס טחון עם שום, גרידת לימון, פירורי לחם, תבלינים וביצה אם שימוש; להשתמש בידיים שלך להביא את התערובת יחד הוספת שמן זית קצת בכל פעם עד התערובת מתחילה לבוא יחד כדי ליצור מסה. בהתאם חומוס אתה משתמש בתערובת עשוי להיות קצת יבש, להוסיף קצת מיץ לימון אם אתה רוצה לקבל את העקביות הנכונה.ברגע שהתערובת לחה ומשלבת כפות רול של תערובת לכדורים. לקבלת התוצאות הטובות ביותר לקרר את הכדורים במשך 30 דקות בערך לפני הטיגון.
מרכיבים שתצטרך
2
מחממים 1 ק " ג של שמן זית בפריפן כבד בגודל טוב. מעל חום בינוני לבשל את הכדורים בשניים או שלושה קבוצות, זורק במחבת מדי פעם עד הזהב בכל רחבי. הניחו בצד את כדורי החומוס המבושלים על הנייר towel.To הפוך את רוטב העגבניות העשיר להוסיף 1 ק " ג של שמן זית לאותו מחבת; מוסיפים את הבצל ומבשלים מעל בינוני לחום גבוה במשך 2-3 דקות עד רך, מוסיפים את השום ומבשלים במשך דקה נוספת.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיפים את היין ומאפשרים להתבשל במשך כ 1 דקה לפני הוספת עגבניות, רסק עגבניות ומניה.
מרכיבים שתצטרך
4
תן לרוטב להתבשל בעדינות במשך 8-10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את קאיין ואפונה, מערבבים לשלב, מוסיפים את כדורי החומוס ומאפשרים להתבשל בעדינות במשך 5-10 דקות נוספות עד שהרוטב צמצם מעט וטעמים עשירים ומתובלים.
מרכיבים שתצטרך
6
הסר מהחום ולזרוק דרך עשבי תיבול קצוצים.
מרכיבים שתצטרך
7
מגישים את כדורי החומוס הספרדיים כמו טאפאס או עם אורז ספרדי לארוחה עיקרית.מתכון זה עובד מאלבונדיגס שנמצא בספינש בישול שפורסם על ידי Murdoch Books.
מרכיבים שתצטרך