קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות16
ציון בריאות20
מגזין

כוסות מלפפון מלאות חומוס

כוסות מלפפון מלאות חומוס
תמיד כיף שיש עוד מתכון של hor d ' oeuvre, אז תנו הזדמנות ל כוסות מלפפון חומוס מלא. והוא יספק כ 16 מנות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 0 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 6 קלוריות. מתכון זה מ Go חלב חינם יש 867 אוהדים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 10 דקות. גשו לסופר וקנו מלפפונים, פפריקה, פטרוזיליה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. נסו גזר חומוס מלפפון קאנו, כוסות חומוס מלפפון קלות, ו חומוס פלפל אדום בכוסות מלפפון (מתכונים דומים).

הוראות

1
לקלף את המלפפונים לחתוך לחתיכות ארוכות 1-1 / 4 אינץ'.שימוש baller מלון, לגלף זרעים כדי ליצור כלי, לוודא להשאיר את התחתית ללא פגע.עם שקית צנרת או כף קטנה, למלא כל אחד עם חומוס, על 1 כפית כל אחד.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
חומוסחומוס
מלוןמלון
זרעיםזרעים
ציוד שתשתמש בו
מלון Ballerמלון Baller
2
מפזרים את החלק העליון של כוסות מלפפון עם פפריקה ופטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
מלפפוןמלפפון
פפריקהפפריקה
פטרוזיליהפטרוזיליה

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוזה מבעבעת ויין מבעבע הם הבחירה העליונה שלי לחומוס. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. אתה יכול לנסות מרטיני ורוסי רוזה נוצץ. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
מרטיני ורוסי רוז מוגז
מרטיני ורוסי רוז מוגז
בהשראת אזור פיימונטה המפורסם של איטליה, Martini & ROSSI Sparkling Rosé הוא יין ורוד אלגנטי. הוא מעוצב ממגוון ענבים, אשר נלחצים בעדינות כדי לשמור על ניחוחות ייחודיים, מעורר וצבע יפה.זה יין מבעבע יפה, עם ארומה מפתה הערות עדינות של פטל ורד בר, מוכיח אפריטיף מעולה, או לפיקניק עם חברים.