קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות1
מגזין

כוסות מקרון קוקוס שוקולד

כוסות מקרון קוקוס שוקולד
כוסות מקרון קוקוס שוקולד עשויות להיות רק הקינוח שאתה מחפש. המתכון הידידותי הואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב ופודמפ משרת 8 . מנה אחת מכילה 212 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 10 דקות. מתכון זה מכלמתכונים יש 1 אוהדים. לכו לחנות ואספו שוקולד צ'יפס, חלבונים, מלח ועוד מספר מצרכים להכנתו היום. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מעולה מרהיב ציון של 14%. נסו עוגות מקרון שוקולד-קוקוס, סופגניות מקרון קוקוס שוקולד, ו עוגת שוקולד קוקוס קלויה ללא אפייה עם עוגיות מקרון שוקולד עבור מתכונים דומים.

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

ניתן לשלב מקרוני קוקוס עם שרי שמנת, פורט ומוסקטו ד ' אסטי. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. לורן-פרייר לה קובי ברוט עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 45 דולר לבקבוק.
לורנט-פריר לה קובי ברוט
לורנט-פריר לה קובי ברוט
היין מגיע ממיץ הענבים הטהור ביותר והוא לבדו מאפשר ללורן-פרייה ליצור' לה קובצ 'ה', שמפניה של עדינות רבה ורעננות יפה המתקבלת לאחר תהליך הזדקנות ארוך במרתפים שלנו.צבע זהב חיוור. בועות בסדר להאכיל מוס מתמשך. אף עדין עם רמזים של הדרים טריים ופרחים לבנים. מורכבות היין מתבטאת בתווים רצופים כמו אפרסק גפן ותווי פירות לבנים. איזון מושלם בין רעננות לעדינות עם טעמים פירותיים נוכחים מאוד בגימור.יין טרי וטהור זה מושלם לאפסטריטיף. תווי ההדרים והפירות הלבנים שלו והאיזון המדהים שלו הנתמך על ידי תסיסה עדינה, הופכים אותו לליווי אידיאלי לעופות ולדגים המשובחים ביותר.