קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות7
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

כופתאות עגבניות

כופתאות עגבניות
כופתאות עגבניות הוא צמחוני תוספת. מתאים ל-6 ומחירו 48 סנט למנה מנות. מנה אחת מכילה 168 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. גשו לסופר וקנו סלרי, עלה דפנה, בזיליקום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 35 דקות. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 43%. נסו כופתאות עגבניות צ'דר, מרק עגבניות עם כופתאות, ו מרק עגבניות עם כופתאות עשב (מתכונים דומים).

הוראות

1
במחבת גדולה הקפיצו בצל, פלפל ירוק וסלרי בחמאה עד שהם רכים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
חמאהחמאה
סלריסלרי
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים עלה דפנה, עגבניות, סוכר חום, בזיליקום, מלח ופלפל; מכסים ומבשלים במשך 5-10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
סוכר חוםסוכר חום
עלי דפנהעלי דפנה
עגבנייהעגבנייה
באזיל!באזיל!
3
בינתיים, לכופתאות, שלבו בקערה קמח,אבקת אפייה ומלח.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
4
חותכים בחמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
5
מוסיפים פטרוזיליה וחלב; מערבבים רק עד לקבלת תערובת.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה
חלבחלב
6
זרוק על ידי כפות על תערובת העגבניות המבעבעת, ויצר שש תלוליות; מכסים היטב ומבשלים במשך 12-15 דקות או עד שקיסם המוחדר לאחת הכופתאות יוצא נקי. מחק עלה דפנה.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
סרגל אונדססרגל אונדס
עגבנייהעגבנייה
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
7
מגישים מיד.

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חמאה קרהחמאה קרה794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצחניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצח596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץ דקסלרי קצוץ דק1(יכול להיות או להרחיק)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)קצץ פטרוזיליה טרייהקצץ פטרוזיליה טרייה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץ דקפלפל ירוק קצוץ דק1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)