קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות16
מטבחיםאמריקאי
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםמרקים
אירועיםסופרבול
מגזין

כורכת שעועית צ'ילי נמסה

כורכת שעועית צ'ילי נמסה
היתוך שעועית צ'ילי עוטפת הוא מתכון אמריקאי המגיש 2. יש מרק זה 216 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 3g של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-8 היו אומרים שזה פגע במקום. זה הובא לכם על ידי BBC אוכל טוב. לך לחנות ותביא צ'דר בוגר, עגבניות שרי, ממרח אבוקדו מוכן, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. וזה טוב. מתכונים דומים: שעועית צ'ילי מהירה עוטפת, עוטפת צ'ילי עבה, ו שעועית וניל נמס עוגיות עם מילוי קרמל.

הוראות

1
גריל חום גבוה. שעועית ריקה לתוך מחבת, מערבבים עגבניות ומבשלים על אש בינונית במשך 5 דקות. מחלקים את תערובת השעועית בין טורטיות, מפזרים מעל גבינה קטנה, ואז מגלגלים את העטיפות. לשים על תבנית אפייה, לפזר על קומץ אחר של גבינה, ואז גריל במשך 2-3 דקות עד הגבינה הוא זהוב מבעבע.
מרכיבים שתצטרך
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות
ציוד שתשתמש בו
ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®ציפוי וניל של Pillsbury® Creamy Supreme®
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מגישים עם ממרח אבוקדו בצד.
מרכיבים שתצטרך
נקניקיות, בגרילנקניקיות, בגריל

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

קאווה, גרנאש ושיראז הם הבחירה הכי טובה שלי לצ ' ילי. אלה אדומים עסיסיים אין יותר מדי טאנין (חשוב עבור מאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. מחנות יובה Y Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו משחק טוב. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
יובה Y מחנות Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava
יובה Y מחנות Reserva de La Familia 40th Anniversary Cuvee Cava
זהב חיוור בצבע, זה קאווה יש ניחוחות של אפרסקים לבנים בשלים, בגט קלוי עם רמזים של לימון הדר ומשמשים. החיך עשיר ורחב עם טעמים של תפוח ירוק, תה ירוק יסמין ושקדים קלויים. זה קאווה טבע ברוט הוא מאוד תכליתי כי לא מינון הוסיף, ולכן החומציות והבועות לנקות את החיך לאחר כל ביס. מנות מומלצות: שרימפס שום, בס ים מיסו-במרינדה, טונה מצופה שומשום, עוף טיקה מסאלה וג ' אמון איבריקו.