קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות36
ציון בריאות0
מגזין

כיסוני אורז מטוגנים

כיסוני אורז מטוגנים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל Calas פריטר אורז מטוגן. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 1 גר' של חלבון, 2 גרם של שומן, וסך הכל 46 קלוריות. מתאים ל-36 מנות. אם יש לך קינמון טחון, שמן בוטנים, מלח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכון זה אופייני למטבח הסיני. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב מוצרי חלב חינם וצמחוני דיאט. נסו קאלאס, Calas ניו אורלינס, ו פריטות קישואים מטוגנים (מתכונים דומים).

הוראות

1
להביא 1 כוס מים קמצוץ של מלח לרתיחה בסיר קטן.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את האורז, מערבבים פעם אחת, מפחיתים את החום לנמוך, ומכסים את המחבת, מבשלים 18 עד 20 דקות או עד שגרגרי האורז הם שמנמנים ומתנפחים זה מזה במזלג. להפוך את האורז על נייר קלף-גיליון אפייה מרופדת להתקרר במשך 15 דקות, ולאחר מכן להעביר מיכל פלסטיק (לא לארוז אותו). מכסים בניילון נצמד ודוקרים כמה חורים בחלק העליון. מקררים לפחות 8 שעות או עד 2 ימים.
מרכיבים שתצטרך
דגניםדגנים
אורזאורז
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מחבתמחבת
3
יוצקים מספיק שמן בוטנים לתוך סיר גדול כדי למלא אותו לעומק 2 1/2-עד 3 אינץ ' ולהביא לטמפרטורה בין 177° ו360 מעל חום בינוני. קו צלחת עם מגבות נייר ולהניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
שמן בוטניםשמן בוטנים
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
סירסיר
4
בעוד השמן מתחמם, מניחים את הקמח, אבקת אפייה וקינמון בקערה בינונית. באמצעות מערבל לעמוד או מערבל יד, לנצח את הביצים, סוכר, ווניל במהירות גבוהה עד קצף ושילש נפח, 1 1/2 עד 2 דקות. לנפות במחצית המרכיבים היבשים, להוסיף את המלח, ומערבבים במהירות נמוכה עד רק כמה פסים יבשים להישאר. לנפות את החומרים יבשים הנותרים ומערבבים על מהירות נמוכה במשך כמה סיבובים, ולאחר מכן להוסיף את האורז ומערבבים עד הבלילה fritter פשוט מגיע יחד לכדור רופף, מרקם בערך.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
קינמוןקינמון
ונילוניל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
אורזאורז
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
קינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבבקינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבב
מערבל ידמערבל יד
קערהקערה
5
לאחר השמן חם, לטבול כפית בשמן החם, ואז לתוך הבלילה ולגרוף החוצה כפית גדושה. החזק את הכף קרוב לשמן ולתת את הבלילה להתגלגל לתוך השמן. חזור עם הבלילה הנותרת; באמצעות כפית מחוררת, להסתובב ולהוסיף את השרפרף מדי פעם, מה שמאפשר להם להיות חום זהוב מכל הצדדים. (מטגנים את הטוגנים בשתי קבוצות אם הסיר שלך הופך צפוף.) אם הטמפרטורה של מטבלים שמן מתחת 177°, להגדיל את החום בינוני-גבוה. לאחר fritters הם חום זהוב, להעביר אותם צלחת מוכן להתקרר מעט.
מרכיבים שתצטרך
גלולגלול
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
סירסיר
6
מגישים על צלחת קטנה טפטף עם הרבה סירופ מקל.
מרכיבים שתצטרך
סירופ קנהסירופ קנה
7
טיפ
8
אני בדרך כלל מכינה קאלה כשיש לי שאריות אורז במקרר, בין אם זה מהשעועית האדומה של יום שני או ממסעדה סינית. אם משתמשים שאריות אורז, להוסיף 1 1/2 כוסות של אורז מבושל, קר לבלילה.
מרכיבים שתצטרך
שעועית אדומהשעועית אדומה
אורזאורז
9
מ-DamGood
10
מתוק: קינוחים כדי לספק את השן המתוקה שלך, בסגנון ניו אורלינס על ידי דוד גואה ורקל פלזל, © November 2009 Taunton Press