קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות2
דיאטותפסקאטרית
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

כיסוני צדפה

כיסוני צדפה
. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 35 דקות. אם יש לך פלפל טחון, בצל, קמח, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. עם כפית ציון של 31% המנה הזאת די גרועה. נסו כיסוני צדפה, כיסוני צדפה, ו כיסוני צדפה (מתכונים דומים).

הוראות

1
לנצח את הביצה בהדרגה לנצח את הקמח. מערבבים לאט בחלב, צדפות, מלח, פלפל ובצל. אם תרצה, מערבבים את הפלפל הירוק. עם תערובת צורת הידיים לתוך הקציצות בקוטר 2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
פלפל ירוקפלפל ירוק
פלפלפלפל
צדפותצדפות
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בצלבצל
חלבחלב
מלחמלח
ביצהביצה
2
במחבת בינונית מחממים את השמן מעל חום בינוני גבוה עד חם. מטגנים את הקציצות בשמן החם עד חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מקום מטוגן מבושל על מגבות נייר כדי לספוג כל עודף שמן.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, מוסקאדה וריזלינג הם בחירה מצוינת לצדפות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. יין שרדונה הנהר הרוסי של יקב לגונה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
יקב לגונה נהר שרדונה הרוסי
כרם חוות לגונה (Laguna Ranch Vineyard) השוכן בלב עמק הנהר הרוסי הוא ביתם של שרדונה ברמה עולמית ב-30 השנים האחרונות. הכרם חייב את עונת הגידול הארוכה שלו לערפל הקריר שמגיע מהאוקיינוס השקט, ומעניק לענבי השרדונה שלנו איזון עדין בין חומציות חדה לטעמי פירות בשלים. שרדונה, יקב חוות לגונה (Laguna Ranch Cherdoney) הוא יין מאוזן ומפנק להפליא. נפתח עם הערות של תפוח, אגס, חבושים ומנדרינה, ממוסגר על ידי נימים מתוקים של תבלין אסיה. מאוזן ועשיר, לשרדונה הזה יש שדרית אקספרסיבית וגימור שכבתי ומתמשך.