קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות1
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

כלבי טמפורה

כלבי טמפורה
תמיד כיף שיש עוד מתכון יפני טעים, אז תנו הזדמנות ל כלבי טמפורה. והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 268 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 28 גרם שומן. לכו לחנות ותביאו נקניקיות בשר, מים קרים כקרח, שמן צמחי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. . זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. וזה די גרוע. אם אהבתם את המתכון הזה, אנו ממליצים לנסות גם : טמפורה דונבורי-גיד-קערת אורז טמפורה, נקניקיות בהשראת תאילנדית: נקניקיות בגריל עם שום פינאטטי, ג'ינג'ר וכוסברה, ו טמפורה.

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, יין ורדים

ריזלינג, גוורצטרמינר ויין רוזה הם בחירה מצוינת לנקניקיות. Gewürztraminer יהיה נהדר עם נקניקיה בסגנון ניו יורק הבסיסית שלך עם חרדל וכרוב כבוש. עבור כלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפלים חריפים, אתה יכול לבחור עבור ריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, רוזה יבש כמעט תמיד עובד. יין אחד אתה יכול לנסות הוא לזייף מרתפים מסווגים ריזלינג. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
Forge Cellars Classque Riesling
Forge Cellars Classque Riesling
# 31 Wine Spectator Top 100 of 2017 forge Cellars' most important wine שואפת לחשוף את הטבע האמיתי של הבציר ולחקור את הטרואר של מזרח SenecaLake. תסיסה מתרחשת עם שמרים ילידים barriques צרפתי ניטראלי (65%) ואת הנותרים נירוסטה. עם רמה זו של בשלות, התסיסה המשיכה עד סוף האביב כדי לסיים יבש העצם.חבושים, לימון, שומר ו slatemingle עם מרציפן ושוקולד לבן, נתמך על ידי חומציות מדויקת.