קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות12
מטבחיםאמריקאי
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

כלבים בסגנון תאילנדי

כלבים בסגנון תאילנדי
מתכון תאילנדי בסגנון כלבים מוכן בערך בעוד 45 דקות. והוא בהחלט סופר חלב חינם ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 280 קלוריות, 10 גרם חלבון ו 11 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו גזר, רוטב צ'ילי sriracha אסיה, חומץ יין אורז מתובל, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. מתכונים דומים: נקניקיות בסגנון תאילנדי, נקניקיות בהשראת תאילנדית: נקניקיות בגריל עם שום פינאטטי, ג'ינג'ר וכוסברה, ו נקניקיות בסגנון וואקו.

הוראות

1
מקציפים יחד חומץ, שמן שומשום, דבש, רוטב דגים ופלפל אדום מרוסק מיובש. מערבבים כרוב, מלפפון וגזר. כיסוי וצינה 2 שעות. מערבבים יחד מיונז, מיץ לימון, ו Sriracha. פיצול צמרות של לחמניות לאורכו. נקניקיות הודו גריל על פי הוראות החבילה; מקום לחמניות. למעלה עם תערובת כרוב, תערובת מיונז, עלי כוסברה, בוטנים קצוצים, צנוניות פרוסות.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
כוסברה טרייהכוסברה טרייה
רוטב דגיםרוטב דגים
מיץ לייםמיץ ליים
מיונזמיונז
שמן שומשוםשמן שומשום
מלפפוןמלפפון
צנוןצנון
SrirachaSriracha
כרובכרוב
בוטניםבוטנים
חומץחומץ
גזרגזר
טורקיה כולהטורקיה כולה
דבשדבש
גלולגלול
נקניקיותנקניקיות
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
מקציףמקציף

יין מומלץ: ריזלינג, Gewurztraminer, יין ורדים

ריזלינג, גוורצטרמינר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לנקניקיות. Gewürztraminer יהיה נהדר עם נקניקיה בסגנון ניו יורק הבסיסית שלך עם חרדל וכרוב כבוש. עבור כלב בסגנון שיקגו עם חמוצים חמוצים ופלפלים חריפים, אתה יכול לבחור עבור ריזלינג פריך. לא משנה התוספות שלך, רוזה יבש כמעט תמיד עובד. הסלבאך אוסטר מוזל ריזלינג קבנט עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Selbach Oster Mosel Riesling Kabinett
Kabinett crackly, מעומלן וללא דופי; מאוד אנגלי-צמחים; במיוחד appley ו minerally; גימור מנתה שטרן. הולך עם כל דבר שאתה רוצה במטבח עוף, רכיכה ופירות ים, במיוחד אם מלווה רטבים מבוססי שמנת או חמאה. נהדר עם סלטים בקיץ ועם מטבח פסיפיק רים.