קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות16
ציון בריאות2
מגזין

כנפי ג'ינג'ר-כתום

כנפי ג'ינג'ר-כתום
כנפי ג'ינג'ר-כתום עשויות להיות מתכון טוב להרחבת תיבת מתכוני ההזדקנות שלך. מנה אחת מכילה 385 קלוריות, 17 גרם חלבון ו-17 גרם שומן. תמורת 84 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 9% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. והוא מתאים להגשה ל 16 מנות סועדים. אדם אחד היה שמח שניסת את המתכון הזה. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זהו מתכון במחיר סביר מאוד לחובבי האוכל האמריקאי. גשו לסופר וקנו מלח מתובל, שמן צמחי, מלח שום ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא חלב. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח כ-55 דקות. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 25%. הציון הזה גרוע למדי. מתכונים דומים: כנפי עוף כתום ג'ינג'ר, כנפי מיסו ג'ינג'ר ומרק סלק אדום צלוי, תפוז דם וג'ינג'ר עם קרם תפוזים.

הוראות

1
חותכים כנפי עוף לשלושה חלקים; לזרוק את קצה קצה הכנף. בשקית ניילון גדולה הניתנת לסגירה חוזרת. מערבבים את הקמח, המלח המתובל ומלח השום.
מרכיבים שתצטרך
שרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחיםשרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחים
מלח שוםמלח שום
שוש שחור שרשרת נעליים, באורך של כ-2 סנטימטריםשוש שחור שרשרת נעליים, באורך של כ-2 סנטימטרים
ציוד שתשתמש בו
שוקולד אפייה מתוק למחצהשוקולד אפייה מתוק למחצה
2
מוסיפים כנפי עוף, כמה בכל פעם, ומנערים לציפוי. במחבת גדולה מטגנים כנפיים בשמן, כמה בכל פעם, במשך 3-4 דקות מכל צד או עד להזהבה ופריכה.
מרכיבים שתצטרך
שרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחיםשרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחים
4 פרוסות דקות סלמי קשה, מחוספס4 פרוסות דקות סלמי קשה, מחוספס
ל-5 עגבניות בינוניות, קלופות וקצוצותל-5 עגבניות בינוניות, קלופות וקצוצות
ציוד שתשתמש בו
יין פינו גריג'יויין פינו גריג'יו
3
מטפטפים מחבת; להחזיר את כל העוף למחבת. לשלב את המרמלדה, הקטשופ, רוטב הסויה והג'ינג'ר; יוצקים על העוף ומערבבים לציפוי. מכסים ומבשלים על אש בינונית-נמוכה במשך 10-15 דקות או עד שהכנפיים מצופות היטב.
מרכיבים שתצטרך
כתום טבור לא קלוף, קצוץ דקכתום טבור לא קלוף, קצוץ דק
10 עד 12 ירכי עוף ללא עצמות (בערך10 עד 12 ירכי עוף ללא עצמות (בערך
סנטה פה מעורב אורזסנטה פה מעורב אורז
קטשופקטשופ
2 צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ, או 2 כפות רוטב חריף עם מצנפת סקוטי2 צ'ילי מצנפת סקוטי, קצוץ, או 2 כפות רוטב חריף עם מצנפת סקוטי
שרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחיםשרימפס ענק, זנבות על, קלופים ופורחים
ציוד שתשתמש בו
יין פינו גריג'יויין פינו גריג'יו

יין מומלץ: 1 (קופסה של 14 אונקיות) תערובת ריזוטו ארוזה, משקה אלכוהולי, מרכיב, פינו נואר, יין אדום יבש, יין מבעבע, שרדונה, קטגוריית מוצרי מזון, סוביניון בלאן, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), יין לבן יבש, אבקת זרעי אהבה, ריזלינג, יכול אפרסקים, סחוט, סוג פריט בתפריט, ורוד נוצץ

יין לבן, משקה אלכוהולי ומרכיבים הם הבחירות המובילות שלי לכנפי עוף. בשר לבן משודך בדרך כלל ליין לבן כדי לא להשתלט על הטעם של הבשר, כך שרדונה וסוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בוודאי רוטב יין אדום אפשר ורצוי להגיש עם אדום כמו פינו נואר. ה-Perrier-Jouet Grand Brut עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-57 דולר לבקבוק.
פרייר-ז'ואט גרנד ברוט
פרייר-ז'ואט גרנד ברוט
הרעננות והחיוניות המרשימה של ניחוחות הפרחים והפירות (פירות צהובים ופירות טריים) משתרשים, לפני שהם מפנים את מקומם לתווים עדינים של וניל וחמאה, ומשווים ליין אופי פירותי ועקבי. התווים של שזיף דובדבן, לימון ותפוז ברגמוט מופיעים תחילה, ואז מפנים מקום לפרחים של עצי פרי, כגון ליים ויערה. אחריהם מופיעים תווים של חמאה, עוגות מדלן וסוכר וניל. תווים מתמשכים של אשכולית, אפרסקים לבנים, אגסים ירוקים, עצי תפוח ואגוזי לוז ירוקים מסיימים את הטעם.