קושיקשה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות6
מגזין

כנפי עוף מזוגגות בכתום

כנפי עוף מזוגגות בכתום
צריך מתאבן ללא גלוטן וחלב חינם? כנפי עוף מזוגגות בכתום יכול להיות מתכון סופר לנסות. מנה אחת מכילה 327 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 20 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %14 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 15 דקות. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. גשו לסופר וקנו כנפי עוף, אבקת שום, רוטב סויה, וכמה דברים אחרים כדי להפוך אותו היום. כדי להשתמש ב רוטב הסויה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון קמח תירס עם רוטב שוקולד Lapsang Souchong כקינוח. נסו כנפי עוף מזוגגות כתומות, כנפי עוף כתומות מזוגגות, ו כנפי עוף מזוגגות כתומות דם עם גבינת פטה מוקצפת (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן, ורוד נוצץ, יין מבעבע

כנפי עוף ניתן לזווג עם שרדונה, פינו נואר, וסוביניון בלאן. בשר לבן מזווג בדרך כלל עם יין לבן כדי לא להכניע את הטעם של הבשר, כך שרדונה ו סוביניון בלאן הם בחירות בטוחות. עוף מוכן עם רוטב עגבניות או בהחלט רוטב יין אדום יכול וצריך להיות מוגש עם אדום כמו פינו נואר. שרדונה שמורת Ema סנטאן עם 4.3 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
שרדונה שמורת סנטה אמה
שרדונה שמורת סנטה אמה
סנטה אמה שרדונה Reserva הוא יין בצבע צהוב זהוב בהיר שמגיע מעמק ליידה. זר של פירות טרופיים בשלים עולה, כגון בננות ופרי תשוקה יחד עם נגיעות של דבש ווניל. בפה, זה יין של איזון טוב וחומציות נעימה.אידיאלי ללכת עם דגים שמנים ורטבים, פירות ים וסרטן בגריל. גם אידיאלי עבור בשר לבן וגבינות בוגרות.