קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות41
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

כרובית קארי וסלט שעועית ירוקה עם יוגורט לימון

כרובית קארי וסלט שעועית ירוקה עם יוגורט לימון
תמיד כיף שיש עוד מתכון של תוספת, אז תנו הזדמנות ל כרובית קארי וסלט שעועית ירוקה עם יוגורט לימון. והוא יספק כ 4 מנות. המתכון הזה מכסה %23 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 11 גר' של חלבון, 18 גרם של שומן, וסך הכל 313 קלוריות. אם יש לכם שעועית, לחם כריך, שן שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה של מזון ויין יש 1 אוהדים. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. מתכונים דומים: כרובית וסלט שעועית ירוקה, צלעות כבש עם כרובית קארי ורוטב יוגורט, ו שומר וסלט שעועית ירוקה לימון.

הוראות

1
מחממים התנור ל 42
2
בקערה גדולה, לזרוק את הכרובית ואת הבצל עם 3 כפות של שמן זית מתבלים עם מלח ופלפל; להפיץ את הירקות על תבנית אפייה גדולה. באותה קערה, לזרוק את השעועית עם הנותרים 1 כף שמן זית מתבלים עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
3
מורחים את השעועית על תבנית אפייה קטנה. צולים את כל הירקות עד פריך רך משחימים קלות, ערבוב פעם או פעמיים, על 14 דקות עבור שעועית ו 16 עבור כרובית ובצל. להחזיר את כל הירקות לקערה ולתת מגניב.
מרכיבים שתצטרך
4
בינתיים, במחבת בינונית, מחממים את שמן הירקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים את הלחם ומבשלים על חום מתון, ערבוב, עד זהב פריך, על 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
6
מעבירים לצלחת להתקרר ומתבלים במלח.
מרכיבים שתצטרך
7
באותו מחבת, טוסט אבקת קארי על חום מתון, ערבוב כל הזמן, עד ריחני, על 2 דקות. לגרד את הקארי על הירקות, מתבלים במלח ופלפל וזורקים למעיל.
מרכיבים שתצטרך
8
בקערה קטנה, לשלב את היוגורט עם מיץ לימון, כוסברה ושום ומתבלים עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
9
מפזרים את הירקות עם קרוטונים ומגישים עם רוטב יוגורט.
מרכיבים שתצטרך