קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות2
ציון בריאות17
מגזין

כריך סלמון

כריך סלמון
כריך סלמון הוא חלב חינם ו pescatarian מנה עיקרית. מתכון זה מספק 2 מנות. עם 483 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 32 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %22 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו פילה סלמון צלוי, לחם, גרידת לימון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש במיונז אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,סופר! עוגיות חמאת בוטנים עשויות קלות יותר כקינוח. 4 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. נסו כריך ביצה וסלמון, כריך ברביקיו סלמון בייקון, ו כריך סלמון בגריל (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים תחילה 4 מרכיבים בקערה בינונית עד מעורבב היטב.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
להוסיף דגים; לערבב קלות.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
3
ממלאים פרוסות טוסט בתערובת חסה ודגים כדי להכין 2 כריכים.
מרכיבים שתצטרך
חסהחסה
טוסטטוסט
דגיםדגים

ציוד

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

ניתן לזווג סלמון עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה נהר רוסי La Crema. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
על האף יש גוונים הדר, עם תפוח ירוק, אננס וניחוחות פרחוניים מודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוז לוז. הפרי הבהיר והחומציות הפריכה האופיינית לאפלאסיון הנהר הרוסי נראים בפה, עם מרכיבי לימון ליים וערות אגס מרוכזים, מקוזזים על ידי תפוח מתמשך וגימור תבלין.