קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות28
מגזין

כריך עוף וברי עם עגבניות שרי צלויות

כריך עוף וברי עם עגבניות שרי צלויות
כריך עוף וברי עם עגבניות שרי צלויות עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר המנות העיקריות שלכם. מתכון זה משמש 6. מנה אחת מכילה 470 קלוריות, 34 גרם חלבון, ו 16 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 25% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם מלח כשר, שמן זית חוץ-בתולי, שמן זית ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש במלח כשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת פירורים דלת שומן (כשרה-חלבית) כמו קינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. הוא הביא לך על ידי המתכונים שלי. עם כפית ציון 63%, המנה הזו די טובה. מתכונים דומים: כריך עוף וברי עם עגבניות שרי צלויות במחבת, כריך עוף וברי עם עגבניות שרי צלויות, ו דובדבן קלוי בלסמי, שוקולד מריר וכריך גבינה בגריל ברי.

הוראות

1
מחממים תנור ל -30
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מחממים 1 כפית שמן זית במחבת טפלון גדולה על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מוסיפים עגבניות; מבשלים 4 דקות, תוך ערבוב פעם אחת.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
4
מסירים מהאש; מערבבים פנימה 2 כפות חומץ.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
5
מפזרים עגבניות עם טימין, 1/4 כפית מלח ופלפל. עטפו את ידית התבנית בנייר כסף; אופים בחום של 300 למשך 15 דקות. להתחמם.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
פלפלפלפל
טימיןטימין
מלחמלח
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
מחבתמחבת
6
שלב מיונז, חרדל ושום בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
מיונזמיונז
חרדלחרדל
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
מורחים תערובת מיונז באופן שווה על חצי העליון של לחם לחם. כפית עגבניות באופן שווה על מחצית התחתונה של כיכר. מסדרים ברי על עגבניות; למעלה עם עוף.
מרכיבים שתצטרך
כיכר לחםכיכר לחם
מיונזמיונז
עגבנייהעגבנייה
עוף שלםעוף שלם
מורחיםמורחים
ברי.ברי.
8
שלב 2 כפיות שמן, 1 כפית חומץ ו 1/8 כפית מלח בקערה בינונית, תוך ערבוב עם מטרפה.
מרכיבים שתצטרך
חומץחומץ
מלחמלח
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
9
מוסיפים תרד, זורקים בעדינות למעיל. עוף עליון בתערובת תרד; החלף את המחצית העליונה של הלחם.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
תרדתרד
לחםלחם
10
חותכים כיכר לתוך 6 חתיכות.

מרכיבים

11 קילו קישואים,1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)2(חוֹרֶף)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)0(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת ברי, פרוסהגבינת ברי, פרוסה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות שרי חצויות (אודותעגבניות שרי חצויות (אודות454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות חזה עוף מבושל מגורר (אודותכוסות חזה עוף מבושל מגורר (אודות2(יכול להיות או להרחיק)שמן זית extravirginשמן זית extravirgin454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לחם צרפתי, חתוך לחצי אופקיתלחם צרפתי, חתוך לחצי אופקית1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)טימין טרי קצוץטימין טרי קצוץ1שן שום, טחוןשן שום, טחון0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד0(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיונז דל שומןמיונז דל שומן11 קילו קישואים,2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתרד טריתרד טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דיז'ון מחיטה מלאהחרדל דיז'ון מחיטה מלאה