קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות4
ציון בריאות33
מגזין

כריכי טונה סופר-דופר

כריכי טונה סופר-דופר
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו כריכי טונה סופר-דופר. מתאים ל-4 ומחירו 89 סנט למנה מנות. מנה אחת מכילה 246 קלוריות, 21 גרם חלבון, ו 4 גרם שומן. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. גשו לסופר וקנו לחם, להתענג חמוץ, גזר, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קאפקייקס תירס ממתקים כמו קינוח. זמן הכנת המתכון כ 15 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא חלב ופסקאטרי דיאטה. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 81%. ציון זה הוא סופר. נסו סופר-דופר צ'ילי, סופר דופר זית להפיץ או לטבול, ו המבורגרים גוואקמולי סופר דופר (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את שמונת המרכיבים הראשונים.
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
2
מורחים 1/2 כוס תערובת טונה על ארבע פרוסות לחם; למעלה עם פרוסות לחם שנותרו.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
אחוז שומןאחוז שומן
קלמנטינות, כל אחתקלמנטינות, כל אחת

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר, ו רוז-יין הם הבחירות המובילות שלי לטונה. אף על פי שלעתים קרובות דגים משויכים ליין לבן, דגים 'בשריים' כמו טונה יכולים בהחלט ללכת עם יין אדום. רוז ' י יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם הטונאן שלך מוכן עם מרכיבים מתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות יין מרלו כביש מירנדה למברט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -28 דולר לבקבוק.
מירנדה למברט כביש מרלו יין
מירנדה למברט כביש מרלו יין
הרוח החזקה ביותר שלנו מלאה בטעם פירותי ובצבע עוצמתי ועם זאת חלקה במרקם ובמשלוח. עם תמצית פירות היער הבשלה הארומה משתהה כל עוד הגימור הנפיץ. זה מרלו קטיפתי יבש הוא ניחן רק את האיזון הנכון של כוח ועדינות שהופכים אותו לוויה מצוינת סטייק ופסטות עם רוטב אדום מלא ושוקולד כהה.