קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות52
מגזין

כריכי סלט טונה איטלקיים W / רוטב זית שחור

כריכי סלט טונה איטלקיים W / רוטב זית שחור
המתכון כריכי סלט טונה איטלקי W / רוטב זית שחור יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 20 דקות. מנה אחת מכילה עד 35 גרם חלבון 44 גרם של שומן, וסך הכל 578 קלוריות. זה מתכון חלב חינם pescatarian מגיש 4 . אם יש לכם פטרוזיליה עלה שטוח, זיתים, מיץ לימוןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. מתכונים דומים: כריכי סלט טונה איטלקיים עם רוטב זית שחור, טונה איטלקית עם עניבות פרפר, פלפל שחור ושמן זית, ו ביצת קיטנקל או טונאן וסנדוויצ'ים לסלט זית.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

מרלו, פינו נואר ויין רוזה הם הבחירה הראשונה שלי לטונה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. המרלו של הר לה ג ' וטה האוול עם דירוג של 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 99 דולר לבקבוק.
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
לה ג ' וטה האוול מאונטיין מרלו
# 37 Wine Spectator Top 100 של 2019the 2016 La Jota Merlot מקיף את כל זה הוא הר מרלו עם מבנה להתענג. הערות של אספרסו, שוקולד מרי, וטוסט בצע blackberry בשלים, minerality, ומשקל על החיך.