קושיבינוני
מוכן ב20 דק.
מנות16
ציון בריאות4
מגזין

כריכים של חמאת בוטנים וג'לי סופגניות

כריכים של חמאת בוטנים וג'לי סופגניות
סנדוויצ'ים של חמאת בוטנים וג'לי יכולים להיות בדיוק המתכון ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וטבעוני שחיפשתם. מנה אחת מכילה 660 קלוריות , 3 גרם חלבון ו -62 גרם שומן . תמורת 34 סנט למנה , מתכון זה מכסה 10% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. המתכון הזה משרת 16. אם יש לכם סוכר, לחם, ג'לי ענבים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זה עובד היטב בתור מזנון במחיר סביר מאוד. 3 אוכלים וטבחים אוהבים את המתכון הזה. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות . עם ציון ספונקולרי של 45% , המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: מאפינס סופגניות בננה ממולאות חמאת בוטנים וג'לי , כריכים של חמאת בוטנים ועוגיות ג'לי , וסנדוויצ'ים של חמאת בוטנים ועוגיות ג'לי .

הוראות

1
פורסים את פרוסות הלחם ומורחים כ-1 כף חמאת בוטנים על כל אחת מ-4 פרוסות וכ-1 כפית ג'לי על כל אחת מ-4 הפרוסות האחרות. חבר אותם יחד להכנת כריכי חמאת בוטנים וג'לי.
מרכיבים שתצטרך
(מומלץ: בול)(מומלץ: בול)
8 פרוסות לחם לבן (או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')8 פרוסות לחם לבן (או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')
לחם לבן (או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוקים, תפוח וכו')לחם לבן (או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוקים, תפוח וכו')
(או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')(או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')
2
מחממים שמן קנולה בטיגון עמוק ל-375 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
8 פרוסות לחם לבן (או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')8 פרוסות לחם לבן (או לבחירתכם מערבולת קינמון, צימוק, תפוח וכו')
3
מערבבים קמח, עמילן תירס ואבקת אפייה ומוסיפים משקה אנרגיה בזרם תוך כדי טריפה מתמדת. טובלים כריכים בבלילה או מצקת מעליהם את הבלילה.
מרכיבים שתצטרך
1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
מצקתמצקת
4
מטגנים בשמן עמוק עד להזהבה.
5
מסננים על נייר סופג.
6
מערבבים קינמון וסוכר בקערה ומנפים על כריכים מטוגנים כשהם עדיין חמים. פורסים את כריכי הסופגניות לרבעים אלכסוניים בעודם חמים, ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. Famille Vincent Cremant de Bourgogne עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-24 דולר לבקבוק.
Famille Vincent Cremant de Bourgogne
Famille Vincent Cremant de Bourgogne
מענבי השרדונה נוצץ זה מעניק ברית לרעננות, גוף וחלקות. הקרמנט ברוט יבש ומציע בועות עדינות (1.5 מיליון/30 דקות - ספרנו אותן אבל אתם לא חייבים להאמין לי בשביל זה!), רמזים לפרחים באף, פריכים ופירותיים בחך. זוהי קלאסיקה נהדרת לכל אירוע חגיגי.