קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות10
ציון בריאות1
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

לאטה שוקולד

לאטה שוקולד
המתכון שוקולד לאטה מוכן תוך 10 דקות בערך. וזה בהחלט מדהים ללא גלוטן ומתאים לאוהבי מזון קריאולי. יש משקה זה 63 קלוריות, 1 גר' של חלבון, ו 3g של שומן למנה. והוא יספק כ 10 מנות. המתכון הזה מכסה %2 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, גשו לסופר וקנו סירופ שוקולד, חצי-חצי, סוכר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו קוקוס קלוי שוקולד דלעת ספייס לאטה עם טפטוף שוקולד, עוגות לאטה זנגביל: לאטה ליקר ביצים צריך חבר, ו לאטה טוב יותר מאשר לעולם לא: דלעת ספייס לאטה עוגיות (מתכונים דומים).

הוראות

1
מבשלים קפה, חצי וחצי, סירופ שוקולד, סוכר ווניל בסיר בינוני על אש בינונית נמוכה, ערבוב לעתים קרובות, 5 דקות או עד מחומם היטב.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות יוגורט פרוזן שוקולד דל שומן2 כוסות יוגורט פרוזן שוקולד דל שומן
דבש הדריםדבש הדרים
תוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובהתוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

אלברינו, יין רוזה וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לקייג ' ון. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. טרות Gaudan O Rosal Albarino תערובת עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 23 דולר לבקבוק.
Terras Gauda O Rosal Albarino Blend
Terras Gauda O Rosal Albarino Blend
בצבע ירקרק - צהוב, היין הזה יש אף נדיב של אפרסק בשל, קליפת תפוז, פרח לבן ותפוח אפוי; הפה הוא עגול עם רמזים של מינרליות ודבש. זה מסיים פריך ונקי חושף המבנה המדהים שלה ואיזון חומציות.