קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות6
ציון בריאות13
מגזין

לובסטר ניובורג

לובסטר ניובורג
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל לובסטר ניובורג. מנה זו מכילה סביב 16 גרם חלבון 17 גרם של שומן, וסך הכל 273 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, אם יש לך לובסטרים, גזר, סלרי, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב החמאה ללא מלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד חלב שקדים כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 25 דקות. נסו לובסטר ניובורג, לובסטר ניובורג, ו לובסטר ניובורג (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שבלי, שרדונה

לובסטר עובד ממש טוב עם שאבלי ושרדונה. שאבלי מושלם עם לובסטר, אבל שרדון מאזורים אחרים חייב להכות את המקום מדי. אטיין בואלו פטיט שאבלי עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 24 דולר לבקבוק.
Etienne Boileau Petit Chablis
Etienne Boileau Petit Chablis
Vinified ו בגילאי 100% נירוסטה במשך 6 חודשים. מחבילה אחת של גפנים הגדלים על חימר פורטלנדי זהו פטיט שבלי קלאסי, פריך ויבש, פירות קדימה וקלים ללכת. צבע קש חיוור. האף ממוקד עם הערות אוראלי וניחוחות הדרים עדינים עם שיטה, אופי הדר ותפוח על החיך. קליל ותוסס עם חומציות מרעננת וארומטיקה לימון משתהה.